Gå til innhold

Utrolig dårlig service på "Den Kule Mage"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare dele min irritasjon over mammabutikken Den Kule Mage på Grüneløkka!:

Jeg var en tur i Oslo nå nettopp og hadde gledd meg til å dra dit å kjøpe mammaklær. Var der et kvarter etter de åpna om morgenen og der var det ingen andre i butikken enn en fyr som stod ved disken og hang. Ble litt usikker på om han jobba der, men han smilte ikke til meg eller noe så jeg begynte bare å titte på klær. Da jeg hadde vært der en stund kom ei jente som tydeligvis jobba der og så begynte hu og han fyren å råkline!! Rett foran meg! Hallooo... Klininga og kosepratinga varte og rakk, og da jeg hadde vært der inne i et kvarter uten å få et blikk en gang så ga jeg opp og gikk. De kunne ikke ha unngått å se at jeg var der altså. Så der mista de et godt salg, jeg hadde satt av penger og alt til å handle der. Utrolig irriterende.

Kanskje jeg hadde litt høye forventinger og trodde man kunne få litt ekstra hjelp på sånne spesialbutikker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de ikke på nettet også? Hvorfor ikke sende en mail og klage.. Hun fortjener litt refs fra sjefen synes jeg..

Skrevet

Jeg tenkte på det, men så var jeg litt redd for å virke FOR hormonell liksom? ;) Men man brude kanskje bli flinkere til å gi sånne tilbakemeldinger...

Skrevet

Kanskje de ønsker seg barn, de to på den kule mage?

- Hadde jeg vært deg hadde jeg nevnt det til dem mens jeg var i butikken, det er faktisk dem det er flaut for, ikke deg!

Jeg synes mange butikker i Oslo-området yter elendig service. Jeg handler mammaklær på en butikk på Gjøvik som heter Louise Mammaklær! De har fantastisk service, gode priser og en oppfølging som ingen andre butikker jeg kjenner til har!

Det er et stykke å reise, jeg bor selv i Oslo, men det er verd turen. Finner masse fine klær og får gode tilbud på mail hver uke, så jeg vet når jeg må reise!

Skrevet

Spørs vel om arbeidsmoralen er bedre på spesialbutikker så lenge det ikke er eieren som står bak disken? En vanlig ansatt tenker vel ofte (men sikkert ikke alltid!) på det som en vilkensomhelst jobb man kan få lønn for. De burde tenke at om de ikke selger klær (eller annet) blir butikken nedlagt, men det kan være vanskelig for noen å tenke så langt... Dette gjelder jo andre arbeidsplasser også, gjør mange en dårlig jobb vil man måtte finne seg noe annet når bedriften gå konk!

Bra at du gikk, men synd for eiern(e) når de ikke vet hvorfor.

Skrevet

så utrolig irriterende. man føler seg så veldig utilpass når man er i slike butikker. jeg ville helt klart ha sendt en mail til eieren. hadde jeg hatt slike ansatte hadde jeg villet vite om det. gir jo butikken et dårlig rykte da.

Skrevet

Når dårlig reklame er nevnt: Tenk hvor mange gravide som får høre om dette her inne?, og dette sprer seg som gress! Når andre spør etter anbefalinger på mammaklær, så blir de advart mot denne butikken osv..

Har de ikke reklame her på Bim også?

Send en klage du. Eieren er avhengig av tilbakemeldinger for å vite hvordan ståa e...

Skrevet

Hei Anjamor,

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal starte dette innlegge, men det eneste jeg kan gjøre er å beklage på det sterkeste. Jeg er daglig leder på Den Kule Mage, og gravid selv, og så derfor innlegg ditt. Jeg synes det er fryktlig flaut og lese om det du opplevde, og vil gjerne vite hvilken dag du var her slik at jeg kan snakke med den ekstra hjelpen som jobbet her den dagen. Det er absolutt en oppførsel du ikke skal forvente å møte på her, og vi prøver å sette vår stolthet i god service.

Jeg kan bare si beklager igjen, og vil selvfølgelig ta dette opp med alle ekstra hjelpene om du ikke husker hvilken dag du var her, eller liknende.

Jeg er dog enig med de andres innlegg her om at det er viktig å si ifra, eller så vet ikke jeg som daglig leder hva som skjer her når jeg ikke er til stedet.

Håper du tar imot min unnskyldning, og om du skulle velge å komme hit igjen, skal du få god service.

Skrevet

Mailadressen står på hjemmesiden deres. Jeg tenkte å tipse om denne linken, men du kan jo sende mail selv og si fra... Sånn skal man ikke oppføre seg når man jobber i butikk, enkelt og greit.

Skrevet

Kjempebra at du svarte her selv så fort, leke :)

Skrevet

Heisann!

Nå steg jo servicen endel hakk da! :) Tusen takk for tilbakemelding.

Jeg er ganske sikker på at det var forrige mandag jeg var der, muligens tirsdag (altså for en uke siden). Jeg husker også hvordan ekspeditøren så ut (det lille jeg så da). Hvis du lurer på mer så kan du jo bare sende meg en mail: [email protected]

Skrevet

Hei igjen Anjamor,

Tirsdag jobbet jeg, så da må det være mandag, og da vet jeg hvem det er. Takk skal du ha. Da skal jeg ta det opp med henne jeg.

Ha en fin dag.

Skrevet

Har handlet alle gravideklærne mine på Den Kule Mage - og har bare blitt møtt av bra service og blide fjes og litt andre klær enn ALLE ANDRE hadde fra H&M! Skjønner at det er utrolig kjedelig å få en sånn shoppingopplevelse - men bare hadde lyst å si at jeg har vært der mye og har en helt annen oppfatning av butikken :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...