Gå til innhold

Mage i uke 23....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.. Er skikkelig lei meg for at magen enda ikke har kommet, føler meg bare feit og synes ikke den har forandra seg i det HELE tatt siden jeg ble gravid.. Mine vanlige bukser passer fortsatt, jeg har alltid hatt mage, men gravid magen lar vente på seg... Er det bare meg som ikke har fått denne fine gravid magen så langt uti svangerskapet...? Prøver å tenke at jeg bare skal være glad for at jeg kan bruke mine egne klær så lenge som mulig, men nå synes jeg nesten det er flaut å være i 6 mnd og så vises det ikke enda... :( Men formen er bra da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg mamma klær, du ser gravid ut med en gang....

Fikk helt sjokk i går da jeg var på shopping, syns nemlig ikke selv at jeg så gravid ut. men da jeg hadde tatt på mammabuksa ble magen kjempefin. passer mine egne klær enda, men det begynner å bli litt ubehagelig. er 26 uker på vei forresten

Skrevet

ikke lett å finne fine mammaklær vis en er litt stor=( er selv i uke 22 i dag og heller ikke fått synlig mage men den har forandret seg litt=)

Skrevet

Jeg ble gravid når jeg fant frem gravidklærne. Da så magen "riktig" ut. Har også et bekkenbelte fra en mammabutikk med "pose" til magen i over. Da bli det form på flesket :) Sammen med noen store mammatruser......

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er 25 + på vei og bruker mine egne bukser enda.

Har magen oppunder ribbena jeg og det har jeg hatt på alle svangerskapenen mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...