Mini-me:) *gravid* Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jeg er 28+4 og tulla i magen min har gått amok.... Det er helt sprøtt! Den siste tiden har hun vært mye våken, og bevegelsene jeg kjenner kan være alt frå små dunkt til hysteriske spark og fekting med armer og ben som varer LENGE! Hele magen min hopper og velter, og jeg blir helt satt ut. Er dette her vanlig? Beina hennes går som trommestikker, og hun gjør også det samme med armene samtidig... Begynner nesten å lure jeg! Hun holdt meg våken i halve natt.. Noen andre som har aktive barn i magen?
nissegutt på vei:) *født 7.12* Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Å jada!! nissegutten min har vært superaktiv hele tiden, og er det ennå. Jeg er i uke 36, så plassen begrenser seg litt, men han brøyter seg fram:) Hvis han ikke beveger seg, så hikker han... Har hatt litt søvnproblemer pga dette, men så er det jo så godt å kjenne at han er der inne også. Lykke til videre!
Vimsetrollet Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Er i uke 35, og her har det vært ganske rolig i det siste... Kjenner av og til noen dult i ribbeina og hikke 2 ganger daglig. Bevegelsene er jo der, men de er mer glidende nå, liksom...
Mini-me:) *gravid* Skrevet 14. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2006 Ja visst er det godt å kjenne liv:) Hikking ja, det er det mye av og det varer leeenge.... Beveger alltid hele kroppen på seg når han hikker? Av og til kjennes det ut som om det bare er hodet som har en rytmisk bevegelse... Det er så mye jeg lurer på Første gang skjønner du...
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Litt artig, for jeg skulle inn her i dag for å legge inn akkurat det samme innlegget! Det er helt vilt for meg også. Jeg tror aldri denne ungen sover jeg. Det er full fart hele tiden noe som går utover nattesøvn og humør på dagen. klarer nesten ikke sitte stille lenger. Vet at det er godt å kjenne at det er liv, men det finnes da begrensninger! Noen som har noe tips til hva man kan gjøre for å roe ned ungen litt? Har kuttet ut sukkerprodukter så godt jeg kan, uten at det har hjulpet noe. Han er vilter før jeg går til lunsj og etter lunsj hopper han nesten ut av magen! Dette er andre gangen jeg er gravid, men med førstemann var det ikke i nærheten av så mye bevegelser og han er aktiv nok som det er! litt sliten mamma.
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Har kjent noe sinnsykt med liv til tider enkelte dager. Det er jo slik at jeg nesten blir satt litt ut!! Sa til sambo en kveld jeg lå på sofaen at nå var det sånn leven i magen at man skulle tro nurket spilte fotball der inne, og da kom det så bastant fra sambo " vist den ungen spiller fotball, så er ihvertfall en ting sikkert, da har du laget den alene eller vert med noen andre, da er den IKKE min" Sambo er da så lite fortballintersert som det er mulig å få det:) Måtte flire litt av han da ja
Mini-me:) *gravid* Skrevet 14. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2006 Hehe:) Det er godt å høre at det er noen andre òg som har den sånn! Av og til sier jeg høyt og tydelig til henne at NÅ MÅ DO ROE DEG! Litt desperat og det hjelper ikke... Det kan virke som hun er fly-forbanna for at det begynner å bli trangt der inne...
Gjest Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Dere er VELDIG heldige som kjenner så mye liv ) Må være en god følelse. Lykke til ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå