Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Jeg har bulimi og bruker p iller. Hvor stor risiko er det egentlig for at jeg blir gravid da? Jeg kaster som regel ikke opp før lenge etter jeg hat tatt pillen, tar den før jeg legger meg som regel. Da går det jo hele natten før jeg spiser noe igjen, og evt. kaster opp. Men, selv om det har gått 8-10 timer kan kan jeg bli gravid? Bør ikke pillen ha fått sin virkning i løpet v den tid?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 risikoen er størst hvis du kaster opp i løpet av de 4 første timene. Men allikevel ville jeg vurdert andre prev.midler dersom du kaster opp så ofte som du gjør. F.eks p-plaster eller p-ring. Med disse kan du kaste opp så mye som du vil uten at det får betydning på effekten.
Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Det er farlig å gå lenge med bulimi! Du bør se å kontakte lege/behandler så fort som mulig. Du trenger profesjonell hjelp til å bli kvitt bulimien så fort som mulig. Se å søk hjelp for dette, du bør ikke gå lenge med det der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå