Gå til innhold

da starter jeg på reductil:)


Bea-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei bea

Jeg skal også begynne på Reductil. Skal til legen på torsdag for å hente resept! Gleder meg veldig. Bruker du 10 eller 15 mg?

Jeg veier forøvrig 83.4 kilo og er 158 cm lang så dvs at jeg har en bmi på 33.4. *rødme* Jeg har fått invilget bukplastikk, jeg må bare vere "normalvektig" først. Dvs at jeg må under 62.5 kilo...føler meg ganske motløs når jeg skal gyve løs på dette her, men vi får ta en kg om gangen!

Kansje vi kan skrive litt her og oppmuntre hverandre ettersom tiden går?

Lykke til iallefall! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! okei..så bra da! har planer om å kombinere reductil med trening og sunn kost. første dagen i dag og kjenner mer temmelg rar faktisk.. litt sånn små svimmel i hode å måå bare ha vann hele tiden. sa legen noe om bibirkinger til deg ? bestilte gjennom nett jeg ser du, har en bmi på 27. lå i grenseland så legen ville ikke skrive ut! hold meg oppdater om hvodan det går! så får vi bare krysse fingrene for at vi tar av mange kg. vil ned i 65 kg jeg! 11 kilo til målet er nådd! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Nå har jeg begynt på første dagen med reductil. Tok en pille klokka 12.00 (heiv han i meg så fort jeg kom ut av apoteket.) Og vet du hva, jeg tror faktisk det har begynt å virke allerede! På bussen på vei hjem fra byen, kjente jeg at jeg var kjempesulten, men hadde lixom ikke lyst på mat! Nå har jeg akkurat tvinga i meg to knekkebrød med makrell! Skal begynne på middag snart. Skal ha koteletter med surkål og blomkål, noe jeg eeelsker. Men nå frister det ikke en gang...hmmm. Dette blir spennennde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...