Gå til innhold

Dere som har vært gravide før. Gjelder spotting under graviditet!

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg ble gravid i går. Våknet i morges og tok en ny test og det var to streker der også:). Men i do lå det noe brunt.. en liten klump. Akkurat som når jeg spotter. Kjente etter og fikk brunt på fingeren også. Så da spotter jeg tydeligvis. Det pleier å være rosa, men er helt brunt denne gangen.

Er det flere som har spottet når mensen skulle ha kommet??

Vil ikke spørre de som er i et tidlig stadium av graviditeten, de har nok å tenke på:)

Tankene begynner jo å svirre... kanskje jeg har mista. Noen med erfaring her?

Klem

Fortsetter under...

Brunt betyr vel at det er gammelt....

Og, hører om mange som spotter endel i beg. Feks lengter.. hun la inn et innlegg her i går om dette!!

Ønsker deg lykke til!!

Det går nok bra dette Maria!!!

KLemklem!!

Jeg vet ikke, men har lest mange steder at det er helt vanlig både å spotte og til og med å ha en lett mens i begynnelsen av svangerskapet. Så ta det med ro du, og ikke ta noen sorger på forskudd :)

Jeg spottet rosa i den tiden jeg skulle ha eggløsning...

Jeg skal til lege i dag å sjekke om jeg er gravid...

Jeg har hørt at mann kan bruke el test som graviditets test, men jeg ville oxo tatt dee med en klype salt, tilfelle du blir veldig skuffet

Jeg ønsker deg i alle fall lykke til....

Hilsen Conney83

Jeg spottet/hadde mensen en dag helt i starten av graviditeten. Og jeg har en sønn på 1 år nå. Så det går nok bra.

Hvis du spotter over lengre tid (flere uker), ville jeg bedt om en tidlig ultralyd, for ved mitt første svangerskap spottet jeg en god del over mange uker, og det viste seg å være en MA.

Lykke til!

Annonse

Jeg vil tro det maa vaere festebloedningen som tok sted for noen dager siden hos deg, i smaa mengder, og som naa kommer ut litt sent, og da med en brun farge. Alt gammelt blod blir jo brunt, vettu.

Vet jo ikke, men jeg synes det hoeres ut som ei mulig forklaring.

Se det litt an, og hvis du bekymrer deg, gaa til legen! -Det er det man har en lege til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...