Gå til innhold

I dag har jeg planer om å bare kose meg og slappe av!

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle ta en tur i dusjen nå også reise en tur på butikken og kjøpe Se og Hør og kanskje et skolebrød eller noe.

Ingen planer i dag. Ingen håndverkere eller annet som skal ventes på. Ingen lege, kiropraktor eller jm. Alt jeg skal rydde kan jeg gjøre en annen dag (får lukke døra så jeg ikke ser det....)

Ha en fin dag jenter!!!

Fortsetter under...

Det hørtes digg ut!!!

Jeg skal spise lunch med en venninne og rydde bort litt tøy...

Så tror jeg at jeg henger meg på forslaget ditt om Se & Hør og god stolen!!!

Også er det jo både Jakten på kjærligheten og Greys idag!!!

ha en fin dag du og!!!

Høres herlig ut. Jeg har hjemmekontor i dag og sitter fremdeles i pysjen å drikker te og jobber litt. (Veldig engasjert når jeg har 8 arbeidsdager igjen før permisjonen... Ehh...ikke akkurat...) Er 50% sykemeldt så etter kl 12 skal jeg legge meg på sofaen å bare slappe av før vi skal ut å spise middag med svigermor i ettermiddag. Koselig...

Jakten på kjærligheten er kjempe koslig ja!! Så det gleder vi også oss til!! :-)

Bare to timer igjen KrissyL så kan du legge deg på sofaen.

Da var dusjen ferdig så da drar jeg på butikken :-)

Annonse

Er det ikke deilig med sånna dager........ har en sånn dag i dag jeg også :) avlyste timen hos fysio i dag, orket rett og slett ikke i dag!!!! Er slapp og vil bare kose meg hjemme!!! skal rydde litt i skapene på badet og vaske litt babytøy- kosepusling :) så skal jeg lage litt julegaver, lager perlekjeder og armbånd!!!! (lommeboka er skranten- så her blir det hjemmelagde julegaver :))

Ha er superdeilig og avslappende dag!!! Vi må lade opp vi nå- for vi skal jo snart føde :) oooooææææææ ;)

klem

Hørtes ut som en meget bra plan... hær har æ ikke tenkt på ka vi ska gjør i dag... førr vi har just spist frokost... dvs. frøkna e enda ikke færdi... har søv som en stein i heile natt (kun to do pausa) og frøkna våkna ikke før HALV TI... og da sku vi ligg i sænga mi og læs længe før vi sku stå opp.... å førr en deili morran ;D Sorry alle søvnlause.... tenkt på dåkker og prøvd å send dåkker sovestøv da æ la mæ i går...

Vi får nu sjå om vi får vaska litt klea og rødda litt i dag... vi får sjå ka kroppen får tel ;D

Ha en fin dag alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...