Gå til innhold

Hyppige sjekker

Msmarita <3 04.12<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

imårn runde æ uke 35, men sidn uke 33 har æ blitt sjekka hver eneste uke både på ul å hos jordmor... oppleve d som litt slitsomt, e d virkeli nødvendi me så mange sjekka pr uke?

Selv om d e trygghet i å vite at man blir passa bra på, så kunne d holdt me en sjekk i uka

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ikke kommet så langt som deg (24+4) så jeg har de bare annenhver uke. Jeg bor et lite stykke fra mitt sykehus, så jeg får mine kontroller etter hverandre. f.eks 13.00 og 13.30. Det gjør at jeg bare er der annenhver uke.

Lykke til med tvillingene!!!

Skrevet

Jeg fikk avtalt på sykehuset at de tok hele sjekken på meg der....så slapp jeg reise så mange forskjellige plasser. Dette gjør at jeg bare får en tur i uka. (utenom denne uka da jeg må sjekke blodtrykket mitt litt oftere da det er litt høyt. Da er det kortere for meg å reise på helsestasjonen her jeg bor )

Skrevet

Å gurimalla:-). Må man på sjekk på sykehuset hver uke når man er kommet så langt? Bor 12 mil unna jeg:-)

Skrevet

Jeg var på ul annenhver uke og jordmor den uka jeg ikke var der bare.Hörtes da veldig mye ut med kontroll 2 ganger i uka.Men dette er nok forskjell fra sted til sted.Er det ikke noe spesielt så holder det vel med ul hver 14 dag på slutten skulle man tro..

Skrevet

Jeg var på kontroll hver tredje uke på sykehuset fra uke 24 og en gang i mnd hos jordmor og en gang i mnd hos fastlegen. Litt hyppigere på slutten.

Fødte 23.10 tre uker før tiden og storkoser meg med mine to små jenter..Lykke til videre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...