Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hei! Nå jeg er ferdig med permisjonen så har jeg ingen jobb å gå tilbake til. Lurer på om det går an å få arb.ledighetstrygd(mens jeg søker på jobb) + kontantstøtte itillegg..?? Håper på svar:)
Sara72 Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Ja det går fint ann! Husk bare at du må ha en mulighet til å få barnevakt hvis det er et eller annet aetat ønsker du skal stille på. F.eks kurs i hvordan du søker jobb el.l
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 det har jeg også tenkt å benytte meg av. blir ikke fet av det akkurat, men den beste løsningen for oss, siden jeg skal på skole ikke lenge etterpå. jeg er så heldig at jeg har en samboer som jobber fleksitid, og kan dermed ta fri noen timer eller til og med en hel dag dersom det blir nødvendig. men ikke ha så store forventninger til aetat, de har ikke for vane å kalle inn folk til møter jeghar flyttet mye de siste to årene og gått litt arbeidsledig. på denne tiden har jeg blitt innkalt en eneste gang til et såkalt møte hvor man lærer å søke jobber. 4 av 22 møtte
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Men trodde ikke man kunne regne med svargerskapspermisjons pengene i arbeidsledighets trygden, fikk i allefall jeg beskjed om for fire år siden,,
høygravid Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Ja det går. Det har jeg gjort! Er gravid igjen nå og er tenkt å gjøre det samme igjen etter neste permisjon. Jeg får tjent opp fødeslpengegrunnlaget mitt basert på dagpenger og litt små jobbing her og der innimellom. Kontantstøtten blir ikke berørt så lenge barnet ditt ikke er i bhg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå