klematis Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 Hei alle sammen, Jeg har testet med el test denne måneden, og fikk positiv for to uker siden, i går tok jeg en ny el test...(hadde ikke graviditetstest hjemme) og den var positiv igjen!!!? Hvordan kan dette skje? Noen erfaringer?
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Man kan jo bruke EL test som graviditetstest - så du kan jo være gravid?! )
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 positiv i den forstand at EL streken var like sterk/ sterkere enn test streken? Du kan jo være gravid, men få kjøpt deg en skikkelig test. er flere her inne som har tatt feil med EL tester- desverre Lykke til
klematis Skrevet 14. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2006 El testen var like sterk som test streken...hmmm Men jeg skjønner ikke hvordan den kan slå ut, hvis jeg ikke er gravid, altså... Man blir jammen spist opp av alle disse usikkerheter og testing/prøving etc. Åhhhhh!!!!!!!! Skulle ønske jeg kunne skru av tankene mine vedr.graviditet og testing! Jeg kjenner etter ethvert tegn i kroppen og blir like skuffet hver gang det går dårlig... Jeg føler meg gravid tilogmed når tr er på besøk... Nå venter jeg bare på TR igjen...og kjenner på alle mine innbilte graviditetssymptomer som vanlig... Skulle gjerne vært tankefeltsterapaut som kunne styre mine tanker......;-)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Å, innlegget mitt var ikke ment til å få deg til å gruble så masse da. Bare lurte på disse strekene. Vært noen her inne som ikke har visst at de må være like sterke. Når de slår ut nå, så er det jo lite annet det kan være enn en graviditet Ønsker deg masse lykke til. Husk å oppdatere oss når du har tatt en vanlig grav. test også da forsøker meg med et lite gratulerer jeg
klematis Skrevet 14. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2006 Takk skal du ha...;-) Jeg skal fortelle hvordan det gikk når jeg har testet meg! ;-))))
SommerMini_Juli08 Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Hei :-) Dette er spennende da. Håper du er gravid!! Jeg ble litt smittet av deg. Jeg tok en EL test nå. Har IKM på torsdag eller fredag. Men jeg kan ikke tro jeg er gravid altså. Ingen symptomer, hatt sex EN gang to dager før EL. Så fort tror jeg ikke det går med meg denne gangen. Har kommet meg godt opp i 30 åra. (Før har jeg blitt veldig fort gravid..) Men nei, kan ikke tro det. Håper det stemmer for deg . Skal følge med:-) Klem
SommerMini_Juli08 Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Ja, kanskje greit og få med seg at det var to like sterke streker på den testen, haha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå