Mamman til Brage, f: 22.11.06 Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 God morgen Jeg har termin i dag og merker at jeg hadde innstilt meg på at babyen vår skulle komme senest i dag, men slik ser det dessverre ikke ut til å være. Foreløpig bare veldig svake "menssmerter" og (hvis jeg skal være helt ærlig med meg selv) ingen forandring fra i går. Heldigvis kan det skje når som helst! Flere med termin i dag? Hvordan føler dere det på denne fantastiske 14. november?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Jeg har termin i morgen da, og jeg har også trodd at babyen skulle komme lenge før, siden jeg fødte 9 dager før med førstemann! Eneste håp i dag er at jeg skal til jordmor og hun skal kjekke modningen og evt strippe meg, men jeg turte ikke forgje uke, men i dag må jeg!!! Vil ikke ende opp 14 dager på overtid!
Mortil4-gutter Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Jeg har også termin i dag!!!!Men er ikke skjedd noe her heller...hehe Men vondtene har for lengst begynt å melde seg så det er snart på tide.... Lykke til da!!!!
brownie Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Jeg har også termin i dag! Var egentlig overbevist at babyen skulle komme i løpet av helga, men her skjer det jo ingen verdens ting. Nå har jeg en slags dårlig følelse at jeg kommer til å gå masse over. Ble litt optimistisk i morrest da jeg hadde brunlig utflod på dopapiret, så kanskje det begynner å skje ting snart. Men har ikke hatt en eneste kynner siden jeg sto opp, bare litt menssmerter som ikke er særlig sterke... Vi får håpe det setter i gang snart.
eva luna Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Hei, jeg hadde termin 12. november for 2 år siden :-) Hadde gledet meg sånn til termindagen kom, og ventet babyen rett rundt hjørnet. Men dagene gikk og jeg ble mer og mer frustrert, i tillegg hadde jeg masse kynnere. Til slutt, 10 dager over termin, våknet jeg opp meg regelmessige rier og gutten ble født dagen etter :-) Så denne gangen har jeg innstilt meg på en termindato 11 dager etter ul-terminen min, så slipper jeg å bli like utålmodig på slutten denne gangen også :-D Uansett, lykke til, håper fødselen din starter snart, det er kjedelig å vente ;-)
Gjest Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Har også termin i dag. Har det vel som deg egentlig... var innstilt på at han skulle komme i dag, eller gjerne litt før. Men ingen tegn nei... har hatt bittelitt menssmerter/murringer, that's it. Har ikke engang sett noe til denne slimproppen... åh, jeg vil så gjerne komme i gang nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå