Gjest Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 hvordan går det,er det bedring å spore på gullungen??
Murmeline Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Meg eller hun andre? Så det var ei med nesten identisk nick her... Bare et par dager forskjell i dato også
Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 var vel deg det,hehe...elller?? har ikke laagt merke til at det er to???!!!!
Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 joda,var deg jeg mente,hehe går det bra med snuppa nå da?
Murmeline Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Joda, vi er visst to.. Men jeg nekter å bytte! Har jo brukt samme hovednick siden jeg begynte på bim. Joda, snuppa har fremdeles stooore snørrmengder, og smiler hver gang jeg får fisket æsjen ut. Skal på fysio med henne for å utelate (?) kiss, siden hun har litt kolikk-lignende trekk, og ligger litt i banan-form enkelte ganger. Krysser fingre.. Har som vanlig ikke tid til å prate så mye i dag, skal til legen selv. Snuppa er blitt for tung, så har dratt på meg noe dritt i skuldra, krysser fingre for det også.. Håper ikke det er betent. Men ellers er livet herlig, hun smiler stadig mer, og med HELE fjeset!!! Hurra!! Hvordan står det til med dere da?
Gjest Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 her er det liv i leiren gitt....hyler som f......lurer på om det er kolikk,men husker ikke når di får det.hvor gamle å sånt....så ble han syk igjen i går.full feber og greier.samme i dag.hyler nå...sikkert frem til 14.30.... ikke feber ennå,men den kommer vel. barnebarnet ble lagt inn i går.feber,dårlig allmentilstand og spisenekt. var bedre i dag,men har nå blitt værre.....=0/ di trodde først det var et ufarlig virus...nå skal han i lungerøntgen.mulig lungebetennelse...det verste er å sitte her alene,med en som er like syk,bare at han spiser bra innimellom.....ene tvillingene har ørebetennelse,og mannen er med dattra mi og barnebarnet på sykehuset.føler meg en smuuule alene og hjelpesløs nå ja.... men ellers er alt ok....
Murmeline Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Uff da.. ikke lett å være deg skjønner jeg. Funker det å bære i babybjørn eller sjal? Pass på skuldrene dine da, så du ikke ender opp som meg. Satte henne i prompestolen nå, og hun sparker så musikken aktiveres. Såååå stas!!! Anbefaler virkelig den stolen altså. Kolikk starter gjerne etter et par tre uker, så litt sent å få det nå. Kanskje bare vanlig magevondt? Sikkert lurt å ta en tur til legen med han da, uansett. Snuppa har drev og tullet veldig ved puppen i går, slapp taket mange ganger, og spiste ikke fulle måltider. Vært borti noe slikt du? Lungerøntgen? På barnebarnet eller attpåklatten? Hvor gamle er tvillingene da?
Gjest Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 har vært en del i det siste ja,,....men,jeg overlever,hehe eier ikke noe slikt,men har vogna.går greit innimellom.så jeg sitter å triller med foten nå,hehe.. vurderer virkelig en slik stol...hvor finner man dem...og pris?? trodde også det var sent med kolikk.men han startet samme klokkeslett i dag også.derfor jeg mistenkte kolikk.etter 14.30 var han plutselig bra i går,og febern kom... må vente til mannen kommer seg hjem før jeg kommer meg til lege.har ingen til å passe di andre ser du.men sykehuset ba meg bruke paraset.har samme symtomer,og greier,så di informerte litt ekstra her da=0) jeg ammer ikke lengre,men han spiser ikke fulle måltider hele tiden nei.virker som han er mer mett innimellom.er di fornøyd,er di mette. lungerøntgen på barnebarnet ja.håper virkelig det retter seg snart hos han,og min....skulle vist gi han antibiotika uansett siden crp(tror jeg det het) var kraftig forhøyet i dag. tvillingene er 10år,men ble født med noen feiler,så di trenger ekstra pass og oppfølging.derfor litt vanskelig å bare dra fra di. håper arma di blir bedre.er noe herk å plages med slikt.blir jo helt hemma.off,misunner deg ikke!!!
Murmeline Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Hei igjen. Fikk en telefon... Stolen er FisherPrice kick and play, jeg forguder den stolen, skryter av den her inne nesten hver dag, hehe... Den er visst billigst på pytt &panne, 400kr. Jeg kjøpte den i leketøysbutikk til 500 Hvis det starter på samme tid hver dag, er det noe su spiser til frokost tro? Nei, stemmer, glemte at du gir mme jeg. Men hun virket ikke fornøyd eller mett, men kranglet liksom ved puppen.. Bedre i dag da. Sikkert greit å gi antibiotika da. Bor dere sammen kanskje? Med barnebarnet altså? Du har virkelig nok å henge fingrene i da, med tvillinger og attpåklatt og barnebarn og puh... blir sliten bare av å tenke på det jeg! All ære til utholdenheten din!!:) Hvordan var det å få vite at du skulle bli bestemor forresten? Du trenger ikke å svare hvis du ikke vil da/tråkker jeg i salaten tro? Nei, nå må jeg nesten gå til legen:) God bedring til alle sammen, sender en elektronisk vaffel til deg:)
Gjest Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 å her krangla jeg i han 80ml,litt paraset.og han sover......=0) er drittsliten jeg,hehe... neida,di bor ikke her.skulle vel gjort det,siden di er her hele tiden uansett =0) hun føler seg sikkrere når hun vet vi hjelper til,men av og til blir det for mye syns jeg.men det går seg til når han blir større. har enda en jeg,på 14år......men han er ...ja,fjortis....ikke mye hjelp der nå =0) fikk melding på nyttårsaften fra henne...hun feira bursdagen sin,født da. der sto det."hei...hva sier du til å bli mormor?" ikke noe mer...å di slo av mobilen!!! hehehe...jeg ble himmla glad jeg.hadde rekna med det etter hvert,siden hun var samboer og greier,men håpa di venta noen år da...kunne jo ikke kjefte,siden jeg selv var så ung...=0) ble litt værre da jeg skulle fortelle det samme til henne.......hihihi lykke til hos legen.krysser fingrene jeg xxxxxxxxxxxx den vaffeln var jammen super!!!! OPPSKRIFTA TAKK =0)
Murmeline Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 Men 80 ml er jo mye bedre enn ingenting, selv om det er litt lite da. Hehe, tenker du var fornøyd da hun skrudde av telefonen... Bra hun er i et fast forhold da, gjør det vel litt enklere.. Så fortalte du det samme litt etter? hihi.. Vært hos legen, fikk brexidol så det skal roe seg ned, hadde på babybjørnen litt i stad, det er faktisk den som har skylden, der hvor den krysser på ryggen. Må trene opp ryggen, etter sm-svangerskap ble det litt brå overgang å bære snuppa så masse gitt.. Æsj, må trøste litt her, bare hyl nå, snakkes!
Gjest Skrevet 14. november 2006 #12 Skrevet 14. november 2006 er ikke mye jeg får inn av gangen nei...men det er da noe iværtfall... skulle sett meg/oss....sent på nyttårsaften,kl 24.05,og så få en slik mld!!!! atpåtil skru av mobilen!!!! var like før vi traska hjem til di...er noen mil,hehe selv viste jeg ikke før jeg var i uke 10 at jeg var gravid.trodde mensen uteble siden jeg gikk ned så mye i vekt,og var så dårlig da....=0) fortalte henne ingenting før i april en gang...holdt på å le seg skakk....har blitt mye mobbing av meg siden da...hehe så fint du fikk noe for det da.er slett ikke enkelt å plages med hendene. du får bære litt mindre å sjeldnere en stund.går seg vel til etter hvert. har trent opp mine mange ganger.men blir ikke bedre.er opperert for sjeiv ryggog plages en del. nå har di skremt vannet av meg igjen.trodde barnebarnet hadde hjertefeil!!!! men gudsjelov falsk alarm.....=0) er vel et virus eller infeksjon.får behandling,så snart er han like rask igjen =0) han her har ennå feber.skal gi en stikkpille til,å synker det ikke da,ringer jeg legen.så får jeg ta det slik det kommer alt.med unger,skole osv... skal lage mme jeg.må jo opprettholde tåka mi =0)
Murmeline Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 hvordan går det med feberen til attpåklatten? Hjertefeil hadde ikke vært gøy. Skjev rygg? AAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUU, faens rygg!!! Sutre.... Bestilte dåp, litt sent ute, hadde sett for oss datoen, men glemt i si i fra, så her blir det dåp først 11.2.07. jaja, da passer dåpskjolen garantert IKKE! Gjett om mamma ble skuffet, hun bare måtte si det, igjen at; "jaja, da passer vel ikke kjolen da... sukk". Til helvete med den kjolen tenkte jeg inni meg... men svarte tilbake at det var viktigere at svigers får vært med.. MØDRE!!! hihi..
Gjest Skrevet 14. november 2006 #14 Skrevet 14. november 2006 febern er her.....=0/// prøvde med en stikkpille,men han bare trøkkern ut...vrien skal han være.skal vente en stund å så gi flytende!!!! gir ikke opp her nei. scoliose heter det så pent...men sjeiv rygg.hele 52 grader før opprasjon,nå 27.er det sjeive tårn i trøndelag jeg,hahaha har ikke bestilt dåp.presten er syk,men det blir slutten av januar en gang....håper jeg....har en mamma som maser om den kjolen jeg også..men hun hekkla til oldebarnet,og den passer.for han er lang og tynn blitt gitt...skjønner ikke hvorfor di skal mase sånn jeg=0) håper ikke jeg blir like ille som min........ hun maser mest om mat...ha du spist,e du ikkje sultn,ska du ikkje ha mat?? blir spenna gærn etter to døgn !!!! hehehe.....
Murmeline Skrevet 14. november 2006 #15 Skrevet 14. november 2006 Uff, håper det funker med flytende da. Oi, det skjeve tårn... 52 grader, det er ganske mye ikke sant? Fint de fikk rettet det opp da. Har du noen problemer med det nå? Jeg tror man får sånn mødre-mase-gen uansett jeg, man må bare prøve å begrense det litt;) Oi, enda mer vafler, grrrr, kommer aldri til å gå ned mer i vekt nå... Hvor stor er gutten din nå forresten? Andrea (også kalt lille bolla) er nok over 5kg nå, og hvertfall 53 cm, passer flott i str 56. Hun er så tung...
Gjest Skrevet 14. november 2006 #16 Skrevet 14. november 2006 funker med flytende =0))))) nå sover han roooolig,endelig !!!! så lenge det varer... 52 grader var mye,men der var di som hadde det værre,for å si det sånn. er mye plaget.den stanga di satte inn for å stive av har gitt meg plager i mange år.kan ikke gjøre noe med det.da risikerer jeg rullestolen.får heller ha vondt å greier,hehe. ja,di mødrene...skulle vært sånn øutomater.slipp på penger,og hun får prate i 10min...pliiing....å stilt etterpå,hahaha.hun skulle hørt meg nå du,knis. =0) di vafflene var nyyydelige.........."hint"....... jr er stor ja,eheh....sist vi prøvde badevekta viste den 7......kg!!!! var på 6 ukern 4575g og 53cm.passert for leeeeenge siden det.. søsra,den største,kaller han bowlingkula......dårlig gjort,hehe kjennes iværtfall etter disse dagene her at jeg har traska rundt noen timer....fått apearmer gitt.... spis vaffler du,med god sammvittighet.renner av uansett når snuppa begynner å springe...da blir du trimmadet lover jeg =0)
Murmeline Skrevet 14. november 2006 #17 Skrevet 14. november 2006 Så fint at det løste seg med paraceten da:) Har du fått allergisk reaksjon på metallet de brukte? Kjente ei som fikk operert inn noen skruer og div i ryggen, og så glemte de å sjekke henne for metall-allergi først... Hun har ikke ryggrad igjen; dvs hun må bruke korsett for å holde seg oppe... Det er kjedelig det! Håper ikke du har det så ille.. Nei rullestol er ikke gøy, bedre å godta det slik det er da. Så du har ikke vondt nå? Hvordan gikk det å være gravid da? Skjev rygg + fremtung, det kan ikke være greit for ryggen.. 7kg! wow.. ja da skjønner jeg om du har utviklet apearmer... Vafler er fortært, fleskemagen tyter over linningen her jeg sitter, og jeg tenker på alt det jeg må trene for å komme ned på før-vekt... Uff, neida, får heller sette pris på at jeg har kommet meg ned på riktig ti-tall på vekta. Riktignok i den andre enden, men... Har du bilder av vidunderet?
Gjest Skrevet 14. november 2006 #18 Skrevet 14. november 2006 tåler stålet ja.ingen problem.er bare stanga som gjør at det er vondt.ble opperert i 1985,og da var di ikke ledda.så jeg sliter med mye vondt,og må passe meg for hva jeg gjør. en av legene sa da at jeg ikke burde få barn...hehe,blæh han...jeg fikk 5.!! dette svangerskapet og forrige har vært et mareritt.ble for tungt ja,og musklene klarte ikke det jeg ville.men jeg kom i mål nå også 0= huff,stakkar hun som må gå med korsett da.DET er det værste marerittet på jord!! helt pyton,og så varmt da,off...håper hun krevde erstatning for tabben.det hadde jeg gjort. slipper heldigvis den dritten av et korsett jeg. sa jo han ble kalla bowlingkula jo,hehe...=0) han er rund blitt ja..armene mine er utslitte i dag.og jeg med.. knallhodepine er kommet,så mamma skal hive innpå paraset hun også. ikke tenk på kg da.er ikke vits.di renner av fortere enn du aner. bilder innpå hjemmesia mi..men har ikke lagt inn siden han var 6 uker da.må vel det en av dagene. får se innpå www.lambiogpingotitt.piczo.com nevøen er også der da.=0) å bolla her er thor....jonny....har jo dobbelnavn jo..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå