Gå til innhold

mensen smerter=rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt skikkelige mensen smerter som har kommet å gått i hele natt, er det det som er rier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel noe individuelt, jeg kan bare snakke for meg seg. Smertene ligner kanskje litt i starten, men rier bygger seg opp mot en topp for så å gå ned igjen. Sjekk om det er intervall i smertene. Du vil nok forstå det når det er ekte rier. Dersom det er mer som kraftige menssmerter, er det trolig maserier/modningsrier. Helsepersonell definerer det forresten som "ekte rier" hvis det er 10 min mellom starten på to rier - alt annet er pr definisjon kynnere eller modningsrier/maserier.

Skrevet

Selvom jeg har født før så ble jeg forvirret i går, jeg fikk vondt/ stakk inni mellom, men stikkingene varte i bare 10sek el noe sånt, så det er vel mer modning på gang!

Rier skal komme regelmessig gjøre vondt og vare i over 30sek som jeg har skjønt det!

Skrevet

det høres ut som modningsmerter:) er det rier så VET du det..

modningsmerter er det samme som rier bare MYE mildere..

modningsmerter kommer noen uker før termin,og helt opp imot termin. har gåttmed slike i ca 14 dager..

Skrevet

det kom litt blod også da jeg var på do i sta, tror dere fortsatt at det ikke er noe på gang?

Skrevet

Høres ut som ting kan være på gang :o)

Lykke til.

Skrevet

Skjer d noe mer??? :)

Jeg hadde mensensmerter, helt til pressriene kom jeg... Men skjønte jo etterhvert hva som foregikk... Hehe...

Skrevet

virker som om ting har roet seg litt, men kjenner fortsatt disse mens smertene som kommer i bølger innimellom. Håper virkelig at det skjer noe snart nå. Har hatt menssmerter tidligere også, men de har vært mere konstant. Disse smertene kom med 7 min mellomrom i natt, nå kommer de litt nå å da. Er førstegangs så er veldig spennt på hvordan ting starter og om det er noe på gang eller ikke.

Skrevet

Jeg henger meg på... Hadde det også som deg i natt. Trodde noe var på gang, men det ga seg litt utpå morgenen. Da er det forhåpentligvis ikke lenge før det skjer noe her! Jeg er 5 dager etter termindatoen, enda lenger siden "min" dato og mensdato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...