3 små gull :) Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 har hatt skikkelige mensen smerter som har kommet å gått i hele natt, er det det som er rier?
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #2 Skrevet 14. november 2006 Dette er vel noe individuelt, jeg kan bare snakke for meg seg. Smertene ligner kanskje litt i starten, men rier bygger seg opp mot en topp for så å gå ned igjen. Sjekk om det er intervall i smertene. Du vil nok forstå det når det er ekte rier. Dersom det er mer som kraftige menssmerter, er det trolig maserier/modningsrier. Helsepersonell definerer det forresten som "ekte rier" hvis det er 10 min mellom starten på to rier - alt annet er pr definisjon kynnere eller modningsrier/maserier.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Selvom jeg har født før så ble jeg forvirret i går, jeg fikk vondt/ stakk inni mellom, men stikkingene varte i bare 10sek el noe sånt, så det er vel mer modning på gang! Rier skal komme regelmessig gjøre vondt og vare i over 30sek som jeg har skjønt det!
ღVi treღ og en liten spire Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 det høres ut som modningsmerter:) er det rier så VET du det.. modningsmerter er det samme som rier bare MYE mildere.. modningsmerter kommer noen uker før termin,og helt opp imot termin. har gåttmed slike i ca 14 dager..
3 små gull :) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2006 det kom litt blod også da jeg var på do i sta, tror dere fortsatt at det ikke er noe på gang?
Smiley og Camilla Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Høres ut som ting kan være på gang ) Lykke til.
Gjest Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Skjer d noe mer??? Jeg hadde mensensmerter, helt til pressriene kom jeg... Men skjønte jo etterhvert hva som foregikk... Hehe...
3 små gull :) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2006 virker som om ting har roet seg litt, men kjenner fortsatt disse mens smertene som kommer i bølger innimellom. Håper virkelig at det skjer noe snart nå. Har hatt menssmerter tidligere også, men de har vært mere konstant. Disse smertene kom med 7 min mellomrom i natt, nå kommer de litt nå å da. Er førstegangs så er veldig spennt på hvordan ting starter og om det er noe på gang eller ikke.
TKH71 & Halvor :-) Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Jeg henger meg på... Hadde det også som deg i natt. Trodde noe var på gang, men det ga seg litt utpå morgenen. Da er det forhåpentligvis ikke lenge før det skjer noe her! Jeg er 5 dager etter termindatoen, enda lenger siden "min" dato og mensdato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå