Gå til innhold

Er det maserier eller???

Anbefalte innlegg

Har hatt i går kveld og nå mensmurringer/smerter foran i underlivet, og i korsryggen. Skal til jordmor idag halv 10, og håper hun kan fortelle meg om jeg kanskje er i gang. Men det er uansett nå helt uregelmessig det som kommer, og hvis jeg er i gang tror jeg det kan ta tid. Men jeg blir gal hvis dette bare er lurerier. Jeg får ikke sovet, tildels pga smertene som kommer og går, og tildels pga håpet/nervøsiteten. Økt utflod har jeg også, men ingen blod. Og natt til i går sank magen, og det er endelig lettere å puste! Men sparkene fra babyen er annerledes. Det bare er bevegelser som man ikke kan kalle direkte spark, men enkelte ganger kommer det et lite kick. Hadde det ikke gjort det, hadde jeg ringt føden for å forhøre meg der. Noen fler som har endringer i sparkebevegelsene sine om dagen? Har 25 dager igjen til termin.

Skal komme tilbake med oppdateringer litt senere.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7078013-er-det-maserier-eller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

de mensmertene du kjenner i rygg og mage er modningsmerter, livmoren modner seg..

økt utflod/slim er et tegn på at livmoren modner seg og gjør seg klar til fødsel. er vanlig når det nærmer seg.men du kan enda gå til termin, bare kroppen som gjør seg klar:)

har det slik selv, og snakker med jordmor i går:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...