Gå til innhold

Søvnløs?? (syteinnlegg)

Anbefalte innlegg

Flere enn mæj som slit me å få sove om netterne??

Idag la æ mæj kl elleve, sovna me en gang, men kl halv ett va juniorsjæfan våken, å da må mamma åsså opp... blir så enormt slitn,

får ikke sove om netterne, om dagan maks to tima sammenhænganes.

føle at æ ikke har nåkka liv lengre, for når netterne går til våking, så e æ trøtt å slitn om dagen, hvis æ ikke sover bort hele dagen da i intervalla..

Huff, e så slitn å lei, d e næssn som om æ miste gnistn helt å syns d e helt for jævli å være gravid for tia.. har ingen overskudd, å ikke lyst til nåt.

Næssn stygt å si d, men æ glede mæj til å få dæm hær småtrollan ut av kroppen min, å ønske at dæm kan være så snill å komme sæj ut hærifra så fort som muli.. huff, d e stygt sagt, æ får dårli samvittihet, for på den andre sia så vil æ jo ha dæm dær længst muli for dæmmes skyll... e bare så slitn å trøtt å da e d vanskeli å hålle humøre oppe...

syt å klag i natta fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7077981-s%C3%B8vnl%C3%B8s-syteinnlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!!!!

Du har fullt lov til syte og klage litt da......... søvn er utrolig viktig for oss!!!! Jeg sover stort sett greit, med noen avbrudd da, om natta jeg- s jeg vet egentlig ikke hvor grusomt dere har det, men vet bare at jeg holder på bli gal om jeg ikke fr sove en natt!!!

Og bare så det er sagt s ønsker jeg han min ut jeg også ;) tror de fleste gjør det nå, er møkkalei av å gå gravid innimellom jeg også!!!

Håper du får en fin dag i dag- og at du får slappet godt av!!!

Stor klem

Samme her !!!

Ikke sovet mer enn to timer i strekk på mange måneder.

I natt lå jeg våken hele natta, i ferd med å bli skikkelig sylte forkjølet og med masse murringer i rygg og mage og sinnsyk kløe.

Kastet meg fra side til side og var oppe annenhver time for å tisse selvsagt.

Er så trett at jeg tror jeg besvimer - men klarer ikke sove !!!

Tror jeg må be snille barnepleiere på barsel om å ta seg av junior en natt eller to - så jeg får sovet ut litt før jeg skal hjem til 2-åringen med baby og det hele, da blir det vel ikke mere søvn på ett års tid fremover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...