Kulå;) Skrevet 14. november 2006 #1 Skrevet 14. november 2006 er første gangen jeg er her inne, tror jeg.. har lest litt om det du har sett hos andre å det ser jo ut til å stemme det du ser -intressant! har vært på 3 UL der jeg har fått vite at det er en gutt jeg venter, men ingen kan se det helt sikkert. selv føler jeg at det er ei jente!? så lurer jeg på om jeg kommer til å føde før termin å ca hvor lenge før om jeg gjør det.. jeg er også ikke helt sikker på hvem som er faren til barnet mitt:( ikke helt 100% lissom.. kan du se sånne ting? om han er mørk lr liten å lys.. Så kan du spå meg kanskje?? er født 13.03.85... kulå
Kulå;) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 14. november 2006 oi,du er veldig etterspurt ser jeg;) håper du har tid til å spå meg også! hadde vært intressant å høre hva du ser om du ser noe på meg da;) synes sånt er spennende!
cec26 Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Hei:) Jeg tror det er gutt som ligger i magen din:) Har du fødselsdatoene på disse to guttene som kan være pappaen? så kan jeg prøve å se hva jeg får opp:)
Kulå;) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2006 hei! tusen takk for svar:) jeg har fødselsdatoen på han ene bare :14.01.80 ikke meningen å mase,men kan du se om jeg kommer til å føde før termin?? å om jeg gjør det hvor lenge førr? hilsen
Kulå;) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2006 hei igjen! jeg har termin 26. desember, by the way;)
Kulå;) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2006 dytter en gang til jeg! håper på svar;)
cec26 Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Hei:) Tror han som du tror er pappaen er pappaen jeg:) Tror ikke du føder så veldig mye før termin... eller noen dager over:( lykke til
Kulå;) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2006 takk skal du ha, cec26! nå er jeg spent....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå