Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 jeg er sydd grad 2, men kan ikke se stingene lenger, og renselsen er bare litt utflod. vil det være greit å ha sex??? noen som vet? det er litt under tre uker siden jeg fødte. det er vel greit så lenge jeg føler det som ok og vi bruker kondom?. erfaringer??
Har to nydelige jenter Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 så lenge du tror det er greit, og dere er forsiktige (kondom er nok sikkert lurt) så tror jeg ikke det er noe i veien for at dere kan ha sex... er over 9 mnd siden jeg fikk snuppa mi, men har vi hatt sex enda?? neida.... orker ikke tanken jeg, så misunner deg utrolig for å ha lyst allerede =) Kos dere masse =)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 pga operasjon hos han har vi ikke hatt sex siden 2.okt så vi er litt desp begge to..;O) ikke at jeg vet hvorfor du ikke har lyst enda, men prøv å husk hvordan det var hvis dere hadde et bra sex liv, og bare fantaser litt hver dag, og få han med på leken?? så kanskje det går. bare et forslag.. ;O) takk for svar! ;O)
Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Hadde sex den dagen jeg hadde vært på 6 ukers kontrollen hehe Da var vi rimelig nødne begge to.. Legen min sa da at siden jeg følte meg frisk og var ferdig med renselsen så kunne vi hatt sex før,, men da er det viktig å bruke kondom.. Men vær forsiktig bare,, huden er ikke tøyelig der hvor du har arrvev, jeg sprakk opp litt igjen siden vi var for ivrige å det var IKKE godt! bruk laaaaang tid og mye glidemiddel..
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Hei Er bare ¨ha sex det... hadde sex en ukes tid etter at vår lille solstråle ble født deilig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå