Gå til innhold

Trondheimsdamer ?!

Anita65

Anbefalte innlegg

Skrevet

Interessant å høre hvor mange det er som er fra Trondheim og området rundt. Kanskje går det an å gjøre et nytt forsøk på å få til et treff ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er her

synd det ble miss ved forrige treff

jeg vil bli med

:)

Skrevet

Jeg vil også være med..... Men da får dere dukke opp!!! Ingen sure miner, haha

Skrevet

Kjære dere! Jeg håper at vi klarer å få et treff før jeg har termin. (medio mars). Jeg er klar!!

Skrevet

tihi

vi får prøve å rekke det ja!!!

jeg blir med

første forslag: i morgen, tirsdag, på egon i prinsenkrysset kl 19.00

der er du jo kjent :)

bør vi legge det ut på skravle osv?

Skrevet

Må vel kanskje ha en uke på oss, sånn bare for at alle kan få det med seg? Da er det større mulighet for at vi blir flere.... Ellers så er jeg klar! Egon i Prinsenkrysset er jeg kjent, haha.... :-)

Skrevet

Det var dette treffet som det ikke er så enkelt å få til.. Det er vel sånn med dere andre også , at tida ikke strekker til nå før jul. Jeg har ikke hatt mulighet, det er så mye som skjer når man har tre unger i skolealder. Har også hatt flere bursdager her, og enda en gjenstår siste uke før jul. Men etter jul er det håp, da er vel alt roligere for alle ?Kan vi ikke satse på den første uka i januar ? Onsdag 3/1 ?Jeg vet ikke hvor noen av dere bor, men jeg bor sør for Tr.heim, så sånn sett hadde det vært kjekt å møtes på f.eks Heimdal, Peppes? Men hvis alle bor nord for byen, eller i byen, da skjønner jeg at det er praktisk med Midtbyen for dere. Hvor mange er det som er interessert i et treff da ?

Skrevet

Midtbyen er lettere for meg, men 3.jan er helt greit!

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her, men 3 januar Egon i Prinsenkrysset er det det som er korrekt? :o)

41 som venter to

Skrevet

jeg er fortsatt med!!!!!!

skal på ordinær ultralyd den 2. januar - gleder meg!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...