Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte voksi tøffler i sted:) Tenkte de kunne være kjekke når gutten satt i vogna og ellers når det e kaldt på soveromet. Han fryser sånn på de små føttene sine. Har dere erfaring med de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fy er dere merke fokusert? Dere har vel voksi bare fordi det er voksi....

Skrevet

He he. Gir blaffen i merker. Mine unger går i alt fra spar kjøp og catch, HM og lindex. Meeen yttertøy er jeg superkresen på siden vi er veldig mye ute og har store krav til at ting skal være varmt og godt. Spesielt med to unger med astma og sterk tilbøyelighet til lungebetennelse, nyrebekkenbetennelse og urinveisinfeksjoner... Men jeg feier for min dør og du kan feie for din anonym:))

Skrevet

Voksi tøffler har jeg aldri hørt om, hvor kjøper dere disse??

Skrevet

Vi er på jakt etter varme tøfler til Lillemann, men har ikke funnet noe som sitter godtnok på. Er disse voksi-tøflene bare for å sitte/krabbe med eller er de greie å gå i?

http://www.voksi.com/2006/index.php?page_id=97

Noen som vet hvor de selges i Oslo?

Skrevet

De selges på Babyshop. Har ingen erfaring med om de er greie å gå i, da dattera mi ikke kan gå enda. Men jeg er fornøyd med dem så langt, da de sitter greit på og holder henne varm.

Og hadde jeg funnet slike tøfler uten at det sto Voksi på dem så hadde jeg kjøpt dem da også...

Skrevet

Guten vår fekk eit par av svigers tidleg i haust. Dei er veldig gode å ha på i vogna (synest det virkar så ubehagelig å sitte med vintersko på, og for kaldt å vere utan), og dessutan går han gjerne med dei inne (då som regel utan sokkar oppi), i og med at det er så golvkaldt her i huset.

Dei heng veldig godt på foten, i motsetning til ein haug med andre tøffel-saker vi har prøvd.

Skrevet

Tja.

Tøflane er gode å gå med inne, men kanskje ikkje fullt så gode å bruke ute, i og med at sålen er mjuk, og ikkje heilt vanntett.

Guten vår har gått litt med dei ute, men berre då det framleis var tørt på bakken. Og så han han gått med dei når vi har vore på f.eks. handlesenter.

Skrevet

Jeg brukte disse i stedet for sko i fjor da gutten min ikke kunne gå. Det var helt supre da ihvertfall ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...