Gå til innhold

Cat68 eller noen som er her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for at du svarte så kjapt! Hun sa ikke noe om kjønn,men spurte om jeg kunne være gravid nå!??? Da er det iallefall utrolig lykketreff...samboer reiste bort i går og jeg er ikke sikker på om EL er her riktig ennå...kan hende noen små sperm har ventet derinne da..HEHE! Hun fikk iallefall sterkt opp graviditet,men det kan jo være som med mange av de andre herinne som får opp 'nærliggende' graviditet også da! Hva sier din intuisjon deg da??

Glemte å si dette, men Twig føler mer desember/årsskiftet....stemmer med termin det da iogmed at jeg selv ble unnfanget i januar..! Kan gi deg datoen til samboer også om det hjelper( vet du har mistet kortene dine) Han er født 24 juli 1973

Takk skal du ha cat! Håper du har rett! Tar meg selv i å føle stikkinger i magen allerede( etter samtalen med Haugen i dag), men tror det bare er luft. Har blitt lurt av 'fantomsmerter' før jeg hehe. Tar til takke om det faktisk sitter denne gangen,men som den evige pessimist så forventer jeg det verste...Må lære meg å tenke mer positivt tenker jeg. Kjører på når han kommer hjem i alle tilfelle. Håper du finner kortene dine fort! Klem til deg!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...