Gå til innhold

12 uker igjen

Anbefalte innlegg

Hei

Dette går fort. Og kanskje vi føder før... 82 dager igjen. Er nesten som en lang julekalender dette her... Var på 3D her forrige uke og jeg var da 28 uker på vei. Babyen var 1350 gram, noe som var ganske stort for å være i uke 28. Har sjekket litt rundt og babyer i uke 28 ligger rundt 1 kilo. Legen ville ikke gi meg en annen termindato, da det var veldig forskjellig utvikling av barna i denne perioden. Men han trodde den kom før. Så jeg håper det. Pakker bagen ferdig i januar, så da er det bare å vente.

I dag har jeg hengt opp nye gardiner og sitter å gleder meg til jul.. Pakkekalenderen til eldste datteren begynner å bli full av små gaver. Skulle nesten ønske jeg var barn igjen selv..

Håper vi klarer å ordne ett BIM treff før jul på Egon i Lillestrøm, var mange som møtte opp sist, og det var utrolig koselig.

Nå er det kanskje på tide å krype til sengs, klokken er snart 24. Døgnet har blitt snudd litt på hodet. Er oppe tidlig og legger meg sent. Er så spent i kroppen og gleder meg til å se lille nurket.

Ha en super kveld og morgendag alle gravide damer:)

Hilsen

Camilla

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7077256-12-uker-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...