Gå til innhold

Sussa...

Anbefalte innlegg

Jeg har nå lest en del av innleggene dine.. Om at faren din er syk, at du har mistet pusen din, om at det dere har hatt det tøft i forholdet osv.

Jeg kjenner meg mye igjen i hvordan du har det.. I en periode av livet mitt gikk alt til H....!! Jeg var ute for en båtulykke, en alvorlig bilulykke, en abort (provosert), faren min fikk et veldig alvorlig hjerteinfarkt, den til da største kjærligheten i mitt liv gjorde det slutt (og det skal nevnes at jeg fant ut at han hadde vært utro mot meg flere ganger).. det tok rett og slett ingen ende på all uflaksen.. jeg følte at det eneste livet gjorde var å gå imot meg.. Det tok tid, men etter hvert snudde det, og det begynnte så smått og gå bedre. Jeg trodde hele tiden at det var for godt til å være sant og at det kom til å skje noe fryktelig ganske så snart.. men det roet seg..

Dette er snart 5 år siden.. og jeg kan trygt si at det var det værste året i mitt liv!!!!!!!!!!!!!! ganger 10!! og jeg har slete siden den gang med en del angst... blandt annet dødsangst og angst for å kjøre bil og det har generalisert seg til fly..

Min nåværende samboer sendte meg til legen, og legen sendte meg til psykolog.. der jeg når etter 1 1/2 år er på vei til å avslutte, men kommer aldri til å bli helt fri for angsten.. bare lært meg å leve med den...

Det skal sies at jeg har lært en hel del kjempemasse, og det var vel det året som gjode at jeg ble "voksen"..

Jeg vil råde deg til (selv om det er vanskelig), å tenke at lysere tider må komme.. det er ingen som går å har nedgangsperioder hele livet.. lyset er der framme i tunellen.. hvis du ser ekstra godt etter :) Jeg lover deg det!! - erfaringsmessig

Jeg vet også hvordan det er å miste pusen sin.. ikke lenge siden jeg mistet pusen min selv.. helt grusomt!! Som å miste et familiemedlem...

Også vil jeg råde deg til å dra til en psykolog! Du kan få ganske masse problemer seinere hvis ikke.. slik som meg, og det unner jeg ikke min værste fiende!

Føler så sterkt med deg!

Skal tenke på deg:)

Klem fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7077112-sussa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk petrinemor:)

Og ja jeg tror d vil komme bedre dager....prøver å kjempe meg opp hver dag.....:)

Og trist at folk skal oppleve slike nedturer som oss og mange andre....men motgang gjør helt sikkert sterk som de sier!

klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7077112-sussa/#findComment-7077221
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...