Gå til innhold

Da har vi begynt prosessen :-)

Anbefalte innlegg

Vært hos gyn idag, og vi skal søke til haukeland :-) Skal ta blodprøve dag 25 i syklusen, den el blodprøven for den har jeg ikke tatt enda... mannen tar ny sædprøve. Og når resultatet er inne ringer jeg ham og så tar vi søknaden per tlf og sender den inn. Så regner med den blir sendt om 3-4 uker...

Siden problemet ligger hos mannen slipper jeg nok lap :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7077050-da-har-vi-begynt-prosessen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det!

Er deilig å kunne gi fra seg kontrollen ja, syns en bør har blitt løftet fra mine skuldrer. Nå kan vi konsentrere oss om jobben, forholdet og livet og overlate dette til andre. Prøver videre selv i mellomtiden så klart, men har noe å se frem mot :-) Er mye å ta inn da. Føler meg glad og letta men samtidig litt bedøvd. Så gleder meg til fri på torsdag, da skal jeg bare være hjemme og la ting synke inn :-)

så bra vennen!!!!!!

Ta deg litt tid til omtanke nå og plei forholdet med din kjære! Det er ikke bare lett å være en sliter og alt stresset det fører med seg, så dere fortjener lit tid til hverandre nå:)

Godt å høre at du er litt lettet selv også!

Tenker masse på deg vennen!

STOOOOOOR KLEM

Der fant jeg endelig en tråd med hvordan dere lå ann i prosessen :-)

ja det er litt deilig å vite at noen andre er satt på saken... Selv skal jeg inn og ta den EL prøven på osdag som er min deg 21 i syklusen (du har sikkert lengre syklus enn meg...).

Mannen skal til urolog den 10. januar - så avgjør utfallet der hvilke steg vi tar videre. Dere søker om ivf eller?

Lykke til videre,

klem fra *m

Annonse

Hei Kirsty :-)

Da står vi egentlig ganske likt da, for vi har akkurat sendt søknad til Tromsø. Vi ville egentlig ta et forsøk på Hausken først, men gyn mente at vi burde spare pengene og se om det kaffet der oppe først.

Synd dere ikke fikk sendt søknaden med en gang da, men den som venter på noe godt... :)

Nå sitter vi her og tvinner tommeltotter og håper at søknaden blir godkjent! Men det virker som om din gyn er litt mer grundigere enn min..hmm, vel håper det går bra fordet :-/

Lykke til videre i prosessen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...