Gå til innhold

Da har vi begynt prosessen :-)

Anbefalte innlegg

Vært hos gyn idag, og vi skal søke til haukeland :-) Skal ta blodprøve dag 25 i syklusen, den el blodprøven for den har jeg ikke tatt enda... mannen tar ny sædprøve. Og når resultatet er inne ringer jeg ham og så tar vi søknaden per tlf og sender den inn. Så regner med den blir sendt om 3-4 uker...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7077017-da-har-vi-begynt-prosessen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei damen....

så bra da... (på en måte)...

blir vel litt mer avslappende for dere fremover nå da.. det var deilig for oss hvertfall.. å ikke bestemme noe mer..

lykke til på ferden.. jeg liker meg på KK til nå hvertfall... de er ganske grei.. hehe

mange klemzer fra

Ja er mere avslappa nå. Deilig å gi fra seg kontrollen. Nå kan vi planlegge livet vårt og overlate dette til andre. Blir deilig å ikke prøve i uvisshet. Så nå kan vi konsentrere oss om jobb og forholdet og se fremover. Gleder meg til vi er igang for fullt (men er nervøs også...)

Hei Kirsty

Vi er kommet akkurat like langt som dere. Var av gyn på mandag, og IVF-søknad er sendt til Haukeland.

Har egentlig ikke peiling på hva vi begir oss ut på, men det kommer vel. Kan ikke si jeg føler meg like letta som deg, føler ingenting i hele tatt, bare helt tom..... Får håpe det forandrer seg ganske raskt.

Har du noen peiling på hvor lang ventetid en må regne med på Haukeland?

Lykke til forresten:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...