**My little Miss drama and I** Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Nå er jeg vell en 18.uker og jeg føler meg dritt lei av alt; Jobb, mat ,gidder nesten ikke gjøre noen ting. Alt er et ork. Sover over 12 timer hver natt .. Trudde at i 2.trimester skulle formen være så bra , synes faktisk den er mye verre?! hmm.. Dette med jobb å ,har vært sykemeldt en uke, tilbake i dag ,trodde det skulle bli godt ,men neida. Nå blir jeg sykemeldt igjenn pga av nakken. Er det noen andre som har det slik eller er det bare bæs fra meg?!;-) føler det nesten slik. føler meg som en 70 åring;-P
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Huff, høres ikke godt ut! Har du sjekket jernlager og blodprosent? Kan jo hende det kan forklare litt av slappheten da? For meg i første svangerskap kom bedringen ikke før rundt uke 20. Men da ble det også lettere:-) God bedring! P.S: Og alt i alt, kan jeg bare si at jeg synes absolutt ikke at å gå gravid er spesielt lett eller at jeg på noe tidspunkt følte meg sprek. Og det er lov det også!
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 kjenner meg litt igjen er uke 17 idag, kastet opp hver dag fram til nå , men i det siste tror jeg formen begynner å bli litt bedre.... håper d varer så jeg kommer meg på jobb igjen
Gjest Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Hadde d akkurat likt fra uke 16-19. Ble sykemeldt. Men nå er jeg i uke 21 og formen er mye mye bedre. Er gått tilbake til å sove rundt 6-7 timer om natten i steden for å sove 12-13:o)
HappyJoy Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 Hei! Jeg var skikkelig dårlig frem til uke 17. Da ble gikk jeg fra 50% sykemeldt til 100% sykemeldt. Etter et par dager var formen utrolig mye bedre og etter en uke var formen enda bedre. Ikke heelt bra, men bra! Jeg er fortsatt sykemeldt da, men det er fordi jeg er tvillinggravid :-) Har du prøvd gradert sykemeldning? Mange kommer i bedre form av det og jeg har t.o.m. hørt om de som gjør mer på jobb i 50% sykem. enn de gjorde i 100% jobb siden formen er blitt så mye bedre! Lykke til videre!!
vimsa 79 Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 hei. kjenner meg igjen. er nå i uke 27 og formen er helt elendig. ønsker bare at di siste mnd skal gå fort nå. vil ønske dere alle en god bedring.
**My little Miss drama and I** Skrevet 14. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2006 ÅÅ så godt at det ikke bare er meg;-).. Får så dårlig samvittighet ovenfor de på jobb (jobber bare lamme gutter), men håper de skjønner hvorfor jeg er bort!e! Skal til UL snart sjekker de blod å sånnt der?! liker ikke legen min så vil helst unngå å dra dit.. Hun var skikkelig ekkel sist gang:-( Takk for alle svar da jenter..
Pirkeanonym Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Jeg kjenner meg igjen i det du skriver, jeg er også veldig kvalm i tillegg, noe som har ført til at jeg har vært sykemeldt i nesten 3 måneder nå( For 2 uker siden så begynte jeg med akupunkturbehandling. Det har fungert kjempebra på meg. Jeg er fremdeles veldig kvalm, men har fått masse overskudd, noe som gjør at jeg kommer meg ut av huset, og ikke bare ligger å sløver på sofaen. kanskje du kan prøve det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå