MAMMA TIL TO STORE OG TO SMÅ Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 nettop fått to sylskarpe tenner nede i munnen. Han vi bare ha pupp. Nekter og ta flaske og kopp. Føler på meg at jeg sitter med hjertet i halsen hver gang han skal ammes for det er jæ....vond når han glefser til. Noen råd hva jeg kan gjøre? Han er 9 måneder snart .
FruTennplugg+guttepluggene Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 ja det er litt sånn her også ,snakka med helsesøster om dette. hun sa at det man kan gjøre er å ta de fra puppen når de biter. men det skjer jo helt automatisk spør du meg ) jeg roper gaanske høyt når han biter det er sååå vondt! han blir litt skremt, men har ikke heelt slutta å bite men litt mindre føler jeg. har du prøvd brystskjold? kan jo skåne puppen littegranne )
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Min er 5måneder biter med de 2 små tennene når hun er mett AU =0(. I kveld lo hun av meg da jeg hylte ut jeg syntes det ikke var noe gøy.
tvilling73, 05/07 Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Hold han for nesen så slipper han med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå