Gå til innhold

sliiiten! trøtt! vondt!! syteogklagelitt :))

Anbefalte innlegg

tror jeg hopper i seng, jeg..

er kjempesliten.. enda jeg ikke har gjort stort i dag..

det mest slitsomme har vel egentlig vært å hente guttungen i bhg (100meter herfra)

og å handle middag (satt i bilen)..

det har kommet litt mere blod i dag, men det var etter at jeg begynte å få vondt igjen.. har kynnere som varer i 4 min av gangen!! det er slitsomt, så jeg tenkte det kanskje ikke var så dumt å gå i seng, og prøve å se om det roer seg ned..

...hvis ikke, så MÅ jeg jo ringe føden... noe jeg ikke vil!!

vil helst slippe å vekke marius.. han trenger den søvnen han kan få!! (han er jo bare 5,5 år)

så nå tar jeg sjansen, og legger meg, så får jeg heller bare stå opp igjen hvis det ikke funker...

skal på sykehuset i morra, samtale om fødestua og fødsel. klokka 10, så satser på at det ikke skjer noe før det...

så skal jeg til jm i morra kl 15. det blir en lang dag, men håper jeg får det med meg, og at jeg ikke er i fødsel da!!

uansett, ha en fin kveld videre!!

nattaklem!!

Fortsetter under...

takk begge 2!!

jeg skulle lagt meg for leeenge siden , men... TTT (Ting Tar Tid!!)

nå har jeg gjort klar sekken til guttungen, lagt fram klær til i morra, passa på at dressen er tørr, og stått med HÅRFØNERN på vantene hans!!

nå skal jeg pusse tenna, og hoppe i loppekassa..!

nattaklem!!

hakke fått lagt meg ennå...

å få sove, det går faktisk lettere nå, de siste dagene.. er så utslitt\sliten at det går av seg selv.. hehe

men sover VELDIG lett!! våkner flere ganger hver natt, og får ikke sove lenge av gangen, men litt er bedre enn ingenting!! ;)

...men tenker jo såklart en hel masse!!

nå skal jeg gjennom denne natta, så skal jeg jo på sykehuset kl 10 i morra, så så langt går det jo fin fiiint!!

prøver igjen: natta!!!

klem, klem

Annonse

Hei ulvepus! En liten "lykke til i dag" hilsen på morgenkvisten. For alt jeg vet er du kanskje en helt annen plass enn heime, men du hadde vel lagt inn en liten tråd hvis så hadde skjedd ;) Sier bare tvi, tvi!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...