Gjest Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Hei Baas!! Lagde en tråd for oss! Så koselig at du ropte meg opp;) Åssen går det? venter spent på symptomer du nå! Jeg er i den syvende himmel nå og bare håper at du føler det samme snart:) Stor kos
Lillegull og spiren Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 ***Da ønsker jeg med dette baas og marias skravleinnlegg for åpent*** og feirer med ny graviditet og ferdig el:)
Gjest Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Hehe!! Så bra:) Ja, vi må gratulere oss selv;) I dag begynte jeg å spotte og ble ganske redd, men har hørt med flere her og det er helt normalt;) Tok en ny test og den var like positiv som i går!! Så da håper jeg at det går veien! Åssen går det med deg? Kanskje en liten spire er på vei. Det hadde vært topp det! da hadde det bare vært to uker mellom oss;) Jeg må bare si at jeg syns du er veldig flink til å "se"!! Du leser tydligvis bildene dine riktig, for du har ikke hatt annet enn rett på meg;) Ha en kjempefin dag;) Stor kos!!
Lillegull og spiren Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 ja det er det som er sååå morsomt med deg er at jeg har fått så klare føleser og bilde på hva som er riktig eller på hva jeg tror kommer til å skje..og det er jo morsomt når det stemmer.. men jeg husker ikke når jeg spådde deg gravid? jeg mener og husker at jeg spådde deg gravid den tiden du skulle på den festen eller noe,men da tok jeg feil..kan det stemme?har spådd så mange,så det er ikke lett å huske alle. ja jeg håper virkelig jeg har en spire i magen. det er 3-4 dager siden el,men jeg merker ingen ting enda,,siden jeg ikke har vært gravid før,så vet jeg heller ikke hva jeg skal lete etter,men jeg prøver å kjenne etter alt mulig..he..he men det som er morsomt denne pp er at jeg fikk posetiv el test første dagen jeg testa. syklusen min er på normal 28 dager,men de siste mnd har den vært litt lenger og derfor har jeg ikke vært sikker på når jeg egentlig har el,så kjøpte jeg cb digital el test og tenkte at jeg kunne ta en for morro skyld..jeg trodde jeg hadde el noen dager senere,så jeg hadde flaks som testa da..og den var klar posetiv,,dette var på fredag..tok også en på lørdag og den var posetiv og en på søndag,men den var negativ..så da hadde jeg nok el på fradag og lørdag. vi fikk kost oss på fredags natta,så jeg håper noen små troll har overlevd,for på lørdag var jeg borte og kom hjem på søndag,,da koste vi også oss på søndag,,for da hadde jeg faktisk litt el slim...så jeg vet ikke om vi har truffet..men selv om vi har truffet er det ikke sikkert at spira fester seg,ofte det som er problemet for mange. jeg kommer til å bli såååååååååååååååååå utrolig glad når jeg finner ut at jeg er gravid,kan ikke tro at jeg noen gang kan bli det siden jeg ønsker dette så utrolig mye...tenker på det dag og natt.. jeg vet hvordan vogn,klær,barne seng osv jeg skal ha til lille nurket..he..he jeg har tvillingsøstre som er 1 år yngre en meg og de er begge gravide. hun erne har termmin i des og venter gutt,og hun andre har termin i januar og venter gutt,,så det er mye unger rundt meg for tiden,for alle vennindene mine har også fått barn eller er gravide. jeg er foresten 22.år og har hatt samboen i 4 1/2 år,,den 1 mai har vi 5 års jubeleum:)he,he så da får vi se om det kommer en ring på fingeren:) ja tenk om vi blir gravide sammen da,,det hadde jo vært sååå morsomt,kunne fulgt hverandre mot fødselen. hvor i landet bor du? ååååå jeg er såååå glad for at du er gravid,hvordan føles det?har det godt opp for deg at du er gravid? gleder meg sånn til den dagen jeg også blir det.. stooor klem
Lillegull og spiren Skrevet 14. november 2006 #5 Skrevet 14. november 2006 dytter denne opp jeg vennen,,så at du var her og for at den ikke skal forsvinne helt:) klem.. føler at du kommer til å slite litt med kvalme og treg mage,så spis fiber og riktig mat og hiv innpå med svisker etter en stund:) klem
Gjest Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Hei vennen!! Der var innlegget ja. Lette etter det i stad, men fant det ingen steder.. Må ha sett forbi det jeg da! Så jeg kommer til å bli kvalm ja;) Tenkte jeg det ikke!! hehe! Skal ta det imot med glede jeg!! Har du trua denne pp?? Virker som om du er positiv;) Og det er bra!! Ja, om du blir gravid nå så får du mest sannsynlig et augustbarn;) Og da skal jeg bli sååå glad!! Føler du noe på deg selv, eller klarer du ikke det?? Stor kos
Gjest Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Glemte å svare på det med når du spådde meg gravid! Du sa at om jeg ikke var gravid forrige måned så kom det til å skje veldig fort, antakeligvis denne måneden;) Har forresten spottet i dag og ble bekymret, men det skal vist være normalt, så tenker positivt jeg! Mamma hadde 6 spontanaborter.... håper ikke jeg slektes på ho!! men er veldig forberedt på det og har i alle år visst at det kan skje meg siden mamma mista mange! Fikk vite i dag at vi har tvillinger i familien på bestefar sin side.. Begynte jo å lure når testen var så sterk to dager før mensen. har man to i magen, så er det normalt, men ikke ellers. men det kan jo være tilfeldig! Bor forresten i Fredrikstad og er gift. Gifta oss 29. juli i år. Samme dato som termin til neste år;) Vært sammen i 4 år!! Så du har tvillingsøstre ja;) Og begge er gravide! Ikke rart at du er verpesjuk da!!! Har selv 3 venninner som er gravide nå, så hadde ikke tålmodighet til å vente lenger. hehe!! Er så hyggelig at vi har fått en egen tråd vennen:) Kos og klem
Lillegull og spiren Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 hvis jeg er gravid nå,,så føder jeg med ks i juli,,for jeg har så store problemer med ryggen min,,så ad får vi se.når har du termin da? kansje vi føder omtrent likt,, jeg kan ikke føle noe på meg selv nei,prøver å føle og kjenne etter syptomer,men nei da:) så da får vi se da:) jeg kan ikke love at du blir kvelm,men får det opp rundt 6-8 uke tror jeg. klem
Gjest Skrevet 14. november 2006 #9 Skrevet 14. november 2006 Så du har ryggproblemer? åssen problemer da?? Er ikke greit med ryggen. Har prolaps rett som det er jeg. Er forferdelig vondt!! Får bare vente å se når kvalmen dukker opp jeg da! Er sikker på at den kommer se!! La inn et langt innlegg over her. vet ikke om du så det. Skrev to rett etter hverandre se:)
Lillegull og spiren Skrevet 14. november 2006 #10 Skrevet 14. november 2006 jo så det:) men jeg leste på skravlesiden at du har mage problemer nå? løs i magen. sikkert derfor jeg fikk inn dette mage greien i stad,,skjønner nå hva det tegnet betydde:)
Gjest Skrevet 14. november 2006 #11 Skrevet 14. november 2006 ja, det kan nok hende:) har litt magetrøbbel innimellom, men ikke ofte nå. Har stabilisert seg litt heldigvis!hihi
Gjest Skrevet 17. november 2006 #12 Skrevet 17. november 2006 Hei igjen snuppa! Åssen er formen?? Fått noen symptomer?? Jeg skal til legen til tirsdag. Sjekke at alt er i orden ol. mamma mista jo så mange ganger, så skal sjekke at hennes problem ikke er arvelig;) Når skal du teste da?? Det blir veldig spennende. Stooooooor kos
Lillegull og spiren Skrevet 17. november 2006 #13 Skrevet 17. november 2006 jeg kan teste om en uke tenker jeg...det føles så lenge..akkurat 1 uke siden el i dag,men jeg har ingen symtomer:( så jeg vet ikke jeg,men det er vell ikke alle som har det så tidelig heller,men det stikker til i magen noen ganger,hvis jeg ser ned på magen så er det helt neders til venstre,litt under trusekanten,men det kan jo bare være en slags muskel eller noe,,så dette bloir spennende..blir så lei meg om jeg ikke er det,,,for nå traff vi i alle fall på el,,,så da får vi se:) alt bra med deg da vennen? håper svangerskapet ditt går bra assa,,krysser alr jeg har for deg.. jeg får selv opp at det kommer til å gå bra,men at du kan slite litt med hard mage og sånne vanlige ting.. får inn noe med en bil jeg..hmmm,,,vet du noe om det?
Gjest Skrevet 18. november 2006 #14 Skrevet 18. november 2006 Hei Baas;) Så deilig å høre at du tror det vil gå bra med meg;) Vet ikke noe om en bil... Klarer du å se mer/utdype det? Ble nysgjerrig jeg nå. Ser du kjønn på baby også?? Spør om en ting til... Morsomt å se om du klarer denne: Hva er jeg utdannet som?? Kan hende jeg har sagt det tidligere, men kan ikke huske det:) Morsomt å få øve deg litt;) Jeg hadde stikkinger og har det innimellom ennå. Har på venstre side akkurat som deg. Men det kan jo som du sier bety mye rart! Gleder meg sånn til uka når du skal teste;) I dag skal jeg på jobb og kommer ikke hjem før søndag ettermiddag. Tar tre vakter i ett. Jobber du? Skole?? Stoooor kos!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå