Gå til innhold

har alle ømme bryst???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er 6 uker=O) er bare litt redd,selv om d er mitt 2 svangerskap.føles dette så anderledes,har veldig magesmerter og er kvalm og småsvimmel. men håper alt går bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

jeg har heller ikke ømme bryst men kunne ønske meg det faktsik... føler seg liksom litt mer gravid da... Er 4 uker på vei, sist jeg gikk gravid så kom det rundt uke 5 mener jeg å huske.

Men noen får det senere og noen får jo faktisk ikke ømme bryster.. også er vel hvert svangerskap forskjellig har jeg hørt...

 

Vi får vel satse på at alt er som det skal for det, man er jo så vàr på alt sånn i begynnelsen ;) Til sommeren så kommer nok spiene våre som små søte babyer tenker jeg ;)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

jeg er 7+6 og jeg har ikke ømme bryster. de siste dagene har imidlertid brystvortene blitt veldig såre, men selve brystene er ikke ømme. (bare akkurat hvis jeg trykker dem inn, da kjenner jeg litt).

tror ikke du skal bekymre deg for dette. som sagt kjente jeg ingenting i puppene frem til for ca 5 dager siden, og jeg ble bekreftet gravid hos legen min for en uke siden, så alt er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tudeldu. jeg fikk ikke ømme bryst før etter 7 uker. da kom de pang over natta, rett og slett. vokste halvannen str gjorde de og... merkelig.

men kjente nesten ikke noe før det da. om det er noen trøst:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe særlig ømme bryster lenger jeg heller. Er i uke 10 da. Har ikke vært noe ømme på over en uke. Dette er min nr 2. Men de ble ømme tidlig. Men tror det er veldig forskjellig fra person til person. Tror med første barnet ble ikke puppene ømme før etter en stund.. Tror ikke du trenger å bekymre deg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er veldig forskjellig fra person til person. Ømme bryster var det første tegnet i begge mine svangerskap, kjente det lenge før IKM, da hadde jeg også massevis av andre symptomer. Nå er jeg ikke veldig øm lenger, bare hvis jeg trykker på dem, og har heller ingen andre symptomer. Utenom en liten kul på magen, hadde aldri trodd den skulle komme så tidlig.Har termin 8.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme bryst? Nei, har jeg ikke kjent noe til. Sist gang merket jeg ikke noen forandring i dem før helt på slutten. Etter fødselen syntes jeg imidlertid at de så vulgære ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...