Gå til innhold

slutte med flaske??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hs mener at vi bør slutte med flaske til vår datter på 7 mnd og gå over på tutekopp.

bruker tutekopp i tillegg til flaske nå.

syns det er tidlig å slutte ennå jeg da.

hva syns dere om den saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hs her mener også mye om det meste og det er sikkert alltid med fornuft i tankene. Men vi trenger ikke alltid være snus-fornuftige så jeg ville gjort som jeg følte for selv:-)

Skrevet

ja er helt enig med deg. jeg gjør somjeg føler er riktig for mitt barn, så det blir nok litt koseflaske en stund til:)

var bare spent på hva andre mente. takk for svaret

Skrevet

Ammer du i tillegg? Hvis ikke, hadde jeg helt klart fortsatt med flaske en god stund til. Jeg ammer, og bruker tutekopp til jenta mi (snart 6 måneder) de gangene hun skal ha noe annet enn pupp. Så de greier godt å drikke av tutekopp, men sugebehovet er fortsatt sterk ved 7 måneder, mener jeg, så jeg hadde fortsatt med enten amming eller flaske.

Skrevet

Det er vel kanskje litt tidlig. Min gutt er 6,5 mnd. og jeg gir han vann fra tutekopp i ny og ne, men ikke melk, det får han fra flaske.

Skrevet

Det kommer jo litt ann på hva hun får av mat. Mange unger på 7 mnd har fremdels melk alene til enkelte måltider, og dersom du ikke ammer, så ville jeg ikke kuttet ut flasken enda. Dersom du ammer og hun får melken sin derifra, hadde jeg nok kuttet den ut. Jo yngre de er, jo enklere er det.... Men det er bare meg, og jeg er helt sikker på at ungen din ikke har vondt av å bruke flasken en god stund enda, så dersom det er det du vil, så hadde jeg gitt en god dag i hva hs mener om det.

Skrevet

takk for mange fine gode svar:)

jeg ammer ikke dattera vår lenger, så jeg syns det er mye kos med flaska siden vi ikke har nærheten ved amming.

bra det er andre som er enige:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...