Gå til innhold

Dere m aug.06 baby, har dere vert ute på byn ennå? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått kommet mej ut ennå, men i desember er det jammen ma min tur!! Har lixom ikke hatt så veldig behov for å dra ut å drekke etter at snuppa kom jeg...

Men føler meg litt asosial, siden ingen av mine venninder har barn, å da er ute hver eneste helg..!

Tror jeg må begynne å pumpe meg litt så vi har litt på lager her :)

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke august, men 3 september :-) Har vært ute en gang :-) Skal ut på julebord ikke nå helg, men neste!

Skrevet

har ikke august unge, men har april unge og enda ikke vært ute eller drukket! uff føler meg litt gammel jeg nå.... he he

har liksom ikke behov for å gå på byn å drikke, var lei av det livet lenge før jeg ble gravid da....he he

Skrevet

Det har jeg:-)

Har heller ikke drikkebehov, men det var utrolig godt å komme seg ut uansett. Ikke bare det å treffe kjente, men også å ta seg tid til å pynte seg litt, og føle seg vel!

Skrevet

Jepp, jeg har vært ute 3 ganger siden jeg fikk lillegutt i begynnelsen av august. Har ikke drukket meg noe spesielt full, men det har vært kjempe kjekt å komme seg ut blandt folk."være seg seg" på en annen måte igjen. Dulle seg opp med nye klær å sminke. Kjennte jeg hadde et behov for å pynte meg etter å ha gått gravid så lenge

Skrevet

Fikk ei jente i beg. av august og har heller ikke vært ute, har hatt muligheten, men har heller ikke noe behov for det enda.:o)

Skrevet

fikk lille mathias 8 aug å har vært ute en gang..det va godt å komme seg litt ut !!! til helga skal æ ut å , for da har brorn min 40 års dag! viss vi kommer oss oppover til finnmark da! søstra mi sa ho ville passe han i steden for å dra ut! hehe ho glæde sæ så veldi til vi kommer! så det blir morro!!!

Skrevet

Jeg fikk lillegutt den 7. august, og har ikke vært ute enda. Kanskje blir det en tur i jula, men har liksom ikke hatt behov for det enda. Dessuten slutta jeg å røyke når jeg ble gravid, så gruer litt til den første festen også. Må være sterk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...