TussiLussi Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Hei jenter ! Har vært litt passiv i det siste... Etter MA 7 sept har det vært litt styrete, og vi har vel egentlig ikke følt oss helt som prøvere. Lørdag dukket TR opp, og nå er jeg litt mer klar for å vært litt mer aktiv. ( skulle det forrige pp og, men pga influensa mm ble det aldri noe temping og heller ikke testing etter EL....) Satser på at denne pp er vår - og at det går bedre denne gangen :-) Lykke til alle dere andre her inne også ! Klem,
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Lykke til!!!! Staa paa! Dette skal vi greie, vettu! Haaper oppholdet ditt her blir kort men hyggelig!
TussiLussi Skrevet 14. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2006 Takk :-) Hyggelig å se at det er nye navn her - dette er et forum hvor vi ønsker gjennomtrekk, vet dere...hehe.... Nesten ferdig med TR nå, så nå lader jeg opp og er veeeelig god kone og mor for å få god stemning til noen hektiske EL dager....hehe... viktig med gode forberedelser, vet dere ! Hva gjør dere for å forberede prøvedagene ????
Norwegian by injection Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 Hei! Lykke til denne pp! Jeg fikk TR på søndag, har en bra følelse denne pp, vet ikke hvorfor (kanskje fordi jeg vet mannen min er hjemme under EL'n, han reiser veldig mye) Krysser fingrene at det skjer for oss begge Håpe håpe......Klem.....
Mrs. icsi og småen Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Åh så leit å høre om MAèn din. Skjønner godt at det er tøft og når andre ting er travle i tillegg, så prioriteres ikke alltid prøvinga først.. Men LYKKE TIL nå, da!!!! Håper det sitter en ny spire der snart, som klarer å holde seg fast i 9 hele måneder!!!!!!!!!!!!!!!! XXXXXXXXXXX fingrene for deg/dere! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå