Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal starte med mitt 3 og siste uttak i Ivf. behandling. Og i den forbindelse skulle jeg prøve noe nytt: akepungtur og fotsoneterapi,noe som jeg anbefaler på det sterkeste.

Jeg startet på nesespray den 21.10.06,men siden ikke menstrasjonen har kommet enda,og jeg er da 16 dager (snart 3 uker) på overtid kan jeg ikke starte med Puriegon sprøtene noe som var planlagt den 08.11.

Jeg har tatt blodprøve graviditetstest den 08.11.06 den var negativ, var jeg for raskt ute med testingen?

Er det flere som har opplevd dette, og eventuelt hva har hent videre?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7076149-g%C3%A5r-p%C3%A5-nesespray-suprecur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Giggel.

Nei, jeg kan ikke starte med sprøytene enda men jeg går fortsatt på nesespray,selv om blodprøven var negativ. Men i morgen skal jeg inn på sykhuset og ta en ny blodprøve og en ultralydkontroll og da får jeg mest sansynlig vite hva dette syldes,

Jeg skriver inn en liten replikk i morgen kveld.

Men siden du tar akupunktur, må vel det kunne ordnes?

De kan da få igang blødningen med nåler!

Du bør iallefall spørre aku om det....

Jeg tar også aku ved dette forsøket, det øker håpet mitt!!!

Lykke til da!

Ja det kan kan hun sikkert,men hun rører ikke området (jeg tar også fotsoneterapi)som påvirker egglederne så lenge hun ikke vet hva dette skyldes.

Jeg ønsker deg lykke,og håper akupunturen gir ett positivt svar.

Men en ting er sikkert ,akupuntur gjør kroppen godt.

Ok, hun vet vel hva hun gjør:-)

Ja, jeg er overbevist om at det er gunstig med aku i denne prosessen her. Jeg har mistet ved tidligere forsøk, så han mente det var gode sjanser for å forhindre det nå... Spennende!!

(Men godt- det er det ikke... Synes det er ganske vondt jeg, iallefall noen punkter nede på foten...)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...