Myntebo Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Hva slags luer bør jeg kjøpe til den lille som kommer i januar? Er det ok å ha noen tynne bomullsluer til bruk inne?
Snupidupi Skrevet 15. november 2006 #2 Skrevet 15. november 2006 Frøkna kom i juli... så har ingen erfaring med lue inne... Men har tenkt å kjøp ei sånn ullhjelm hue tel babisn som kommer i desember... den e ikke så tjukk, men så har jo babyen hette på dressn og e godt nedpakka tel ei kvær ti... Hue e nå a det vanskeligste å kjøp spørr du mæ... e vanskeli å finn hue med go passform... men hjælmhuen bruka å vær go! Lykke tel
MM med spire Skrevet 15. november 2006 #3 Skrevet 15. november 2006 jeg har kjøpt et par ulluer og noen litt tjukke bomullsluer... har tenkt å se etter hjelmlue og...men ikke sett noen små nok...
Anonym bruker Skrevet 15. november 2006 #4 Skrevet 15. november 2006 jeg har kjøpt tynn ull lue på barnas hus, tenkte å be mannen varme opp bilen når vi skal hjem, så vårt barn skal ha ullundertøy på om det veldig kaldt da dette er varmeregulerende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå