Gå til innhold

Skravletråden............nr 2 :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden du er så snill og gir meg sjansen her såtar jeg den jeg vettu, lar ikke en slik sjanse gå fra meg... he he ;o)

Driver nå og prøver å bestille julekort... Og kalender sammen med søstera til gubben. Tar jammen tid... Godt jeg har bredbånd da vertfall ;o)

Vinterbarn... du har vel ikke tenkt å føde enda?? Driver og teller kynnere.... Vent noen uker til da ;o) Blir spennende til fredag ja!

Huff, har plutselig fått såre bryster jeg nå... Må nok finne frem salva ja, gjør skikkelig vondt når jeg ammer... skjønner ikke hva jeg har gjort galt heller... Ja, ja går vel over snart får vi tru...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida mamma mø... jeg har ikke noen planer ang fødsel ennå.. men er bare det at når kynnerne kommer mens jeg sitter her å strikker.. så har jeg så lett for å se på klokka... og siden de er såpass sterke nå merker jeg de godt!! Blir helt klam i henna ;O) hehe..

Må få tatt bilder til julekort jeg også... men i år har jeg ingen ide om hva slags motiv vi skal ha jentene i... er jo ikke akkurat julestemning ute heller... kanskje vi kan komme å låne stallen deres mamma mø eller idefix????

Velkommen hjem i dag kjære titsi og babytitsi... skal bli kos å få dere på nett igjen.. "så baby-titsi.. du får være snill og gi mammaen din noen få minutter innimellom" ;O)

Idag skal jeg på toys r us.. handle julegaver... men veit ikke helt når jeg kommer meg avgårde. Hadde en sinnsyk morgen, forsov oss.. og skulle forte meg å kjøre største på skolen.. da jeg fant ut at nøklen lå inni bilen, vi hadde låst med mannen sin igår.. da måtte vi bare løpe til skolen.. hun kom forsent.. og da vi hadde kommet oss ned i barneh. fikk jeg skikkelig svimmel anfall.. så nå har jeg ligget og hvilt det av meg.. kjenner det klarner litt i hjernen nå... skikkelig vemmelige greier.. Må være blodtrykket som spiller meg et puss ved stress eller noe... ;O(

Skrevet

Synst også bilde nr 3 vae finest,men alle sammen var kjempe søte.Bør vel få laget julekort vi også snart.Alt går i sirups tempo her.

Jeg og Maius la oss klokka 0045 i natt,men han låg og herja lenge.Fikk en flaske før han la seg,han drikker bare 50 ml da,men tror han gulper opp alt etter på.6 skift på kvelden er het vanlig.Så dere kan tenke dere vaskemaskina er i gang...Med 6 i familien er det bare på natta den står stille.

Lillejenta til Titsi har en bilyd på hjertet sitt så hun skulle sjekke det før hun kom hjem.det er jo ganske vanlig at babyer har det så jeg håper virkelig at alt er bra med lille jenta.

Gleder meg til å ha Titsi tilbake,da er vi samlet til neste "mann" skal til pers,blir spennende å se hvem av dere som kommer ført i mål.

hebbie,jeg måtte gå på astma medisin hele svangerskapet pga.at jeg skulle slippe slika anfall igjen.En graviditet kan utløse sterke astma anfall visst nok.Synst du har hatt mye jeg,ikke sammenligne med meg.Synst veldig synd i deg og er glad for at det nærmer seg for deg.

Gleder meg til hebbieliten kommer :0)

Vinterbarrn,du må være forsiktig,med løping.Skal se at du kan ta julekort at alle tre jentene dine snart :0)

Stod opp klokka 13.Bare med og Marius som er hjemme idag,gav han litt tillegg på flaske klokka 6.30 da sov han til 11.Ellers har jeg ammet nesten i hele natt,fant ut at jeg bare skulle sove når han sov.

blir visst ikke kvitt den flaska,han har selvsagt blitt utolmodig når han skal ha pupp.Da kommer ikke maten like raskt..Sukk :0(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...