Gå til innhold

ammehjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

brystene har sår og er kjempeømme.greier nesten ikke amme mer.. bruker purelan, albueskjell og lufttørking. masse hvitt belegg på vortene og han får det på leppene etter amming. prøver med skjold, men da blir han aldri mett, kan amme i mange timer. dette er slitsomt for oss begge. baby er 4 uker, hvor lang tid tok det før dere ble "herdet"? ? kan noen hjelpe meg?? ingen ammehjelper i mitt fylke...

vil kunne kose meg med ammingen jeg også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett inne på ammehjelpen.no om riktige sugetak? Er det mulig at du og baby har trøske? Har du snakket med fastlegen? Og du kan maile ammehjelpen, du får ganske raskt svar!

Skrevet

ja, det ser ut til at sugetaket skal være i orden... må ringe legen i morgen ang sopp, helt uutholdelig, brennende smerter i brystet leeenge etter han har slept taket.vet du hvor lang tid det tar før en evt kur virker?? håndmelket meg nå siste mating og gav flaske istedet for amming.endelig fikk baby sove og er mett!

takk for svar!

Skrevet

Med vanlig behandling (Mycostatin til dere begge) så kan det ta en stund, ikke kjempefort ihvertfall... Kan ikke du snakke tilbake med oss når du har snakket med legen da?

Skrevet

det skal jeg gjøre! håper hvertfall noe snart hjelper..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...