*3barns mamma* Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 nå vil jeg bli gravid denne mnd, tenk hvis en bare hadde villet nokk så gikk d.. tror d e då nå du gir opp du vil mest. og da skjer d? hm,d va min teori. men seriøst eg vil bli gravid denne mnd.e lei av ventingen men,går ned i vekt i mens jeg venter så har jeg noe å gjøre haha.. nå er jeg på 10,8kg er veldig fornøyd med det og håper på enda 10-15kg.. men tenkte å ta det etter neste unge men ser jammen ut til at jeg har tid til det før jeg blir gravid sånn som det går nå.. bare et syte innlegg. måtte få det ut . er nå i mitt 6pp og venter på eggløsning. litt tragisk.. blir kjekkere å vente på ikm og når du har klart å bli gravid så må du vente enda 9mnd.. jammen er ikek vi jenter flinke og sterke med venting og tolmodighet.. vi er lagt for dette spille. gutter hadde nokk ikke holdt ut så lenge som vi.. hehe
Sussa85 - snart 2? Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 da holder du på som meg da..ang vekt altså...har gått ned 7 kg...og vil ned 20 til..men ingen krise om det ikke går... Og du...det er LOV Å SYTE! hver dag om du vil! Håper du blir gravid denne syklusen! klem!!
*3barns mamma* Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 tusen hjertelig takk,sussa. det var snilt av deg.viste ikke om noen kom til å ta innlegge mitt veldig negativt. men det var godt du ikke gjorde. jeg går på grethe rode, slanker du deg bare selv eller går du på noe? lykke til du også,håper du også blir gravid:)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Nei....de som tar innlegget ditt negativt er idioter....det er min mening...dumme anonyme f.eks... Slanker meg selv bare ja:) men spørs om jeg skal hive meg på ett slikt grete roede kurs for gravide om jg blir gravid....Ellers går jeg turer og prøver å kutte ned på noe av godisen og slikt! Spiser mye kylling og drikker vann! Fornøyd med Grethe roede da?
*3barns mamma* Skrevet 14. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2006 ja,er veldig fornøyd og kommer til å forsette med det når jeg blir gravid for å passe vekten litt. koster jo litt men,det tjener jeg inn på alt som jeg ikke spiser. men er alltid god og mett og koser meg på lørdager med snop. føler meg som en ny person,mye lettere og mer gladere. jeg har endret livstil og tenker mye mer over hva jeg putter inn og det er jo det som er meningen med et slikt kurs så vil absolutt anbefale det. er litt morsomt min sønn på snart 18mnd har fått med seg at mammaen går på vekten så det kan han også.. stiller seg oppå og står helt rolig. gleder meg sånn til å få søsken til han når jeg ser hvordan han er med veninner sine babyer.. gud så herlig da. ønsker at han ska ha en som han kan kose med hver dag:)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 14. november 2006 #6 Skrevet 14. november 2006 nåååå..såååå søtt da:) hehehe..ja d blir koslig..håper det blir en bror eller søster snart da! klem;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå