Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg har liksom gått og tenkt på dette navnet i det siste. Sambo synes om Julie og Julia, så da er det kanskje ikke så vanskelig å overtale ham. Jeg er så glad i navnet Preben, men sambo blir ikke fortrolig... Det er neimen ikke lett... hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #2 Del Skrevet 13. november 2006 Jeg ville selv valgt Julia og Torben f.eks, men det er vel helt greie navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #3 Del Skrevet 13. november 2006 Juliane er nydelig hadde det på lista seiv. Preben er jeg nok ikke så glad i.... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 14. november 2006 #4 Del Skrevet 14. november 2006 Begge navnene er fine synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. november 2006 #5 Del Skrevet 14. november 2006 Synes nok Julia er finere enn Juliane. Preben er ikke jeg helt fortrolig med heller, men jeg vet at flere av venninnene mine liker det navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 14. november 2006 #6 Del Skrevet 14. november 2006 Jeg synes Preben er et flott navn. Juliane er helt ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå