mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Ja, da har jeg vært på første utralyd i dag, er nå 12+4. Veldig godt å se den lille krabaten ligge å sprelle med armer og bein. Leser så mye om at folk finner tomme fostersekker, så man blir litt bekymret om alt er som det skal når man ikke merker så mye til det lille livet ennå! Så nå kan jeg bare si : Jippi..
keisersnittnr3 Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Ja man slapper litt meir av,når man ser at hjertet slår og det lille nurket har det bra. Var på ul sist uke,fikk masse bilder med hjem:o) er 12+2 i dag
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Godt at det var en liten en som sprellet på UL da!!! Kos å se,,ikke sant?!
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. november 2006 Oj, da har vi nesten lik termin da!? Hos legen fikk jeg opplyst 24.mai, men etter andre måter å regne på skulle jeg hatt 22. mai. Men det er jo uansett bare 4% som blir født på termindato da, så småen kommer når han/hun har lyst uansett. Dette er andre-mann, har en på 2 !/2 år..
keisersnittnr3 Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Blir spennende tid framover. Veit at jeg skal ha ks,så det blir ca 1 uke før termin, Gleder meg til den ordinære ul:9
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 13. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2006 Ja, det er bare en utrolig følelse. Selv om dette er barn nr 2, så er det like stort å se den lille i magen!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Sneket deg inn på 2.trimester nå???
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #8 Skrevet 14. november 2006 Jeg var også på en rask tidlig UL i uke 15.. Legen fant ikke hjertelyd uansett hvor mye hun prøvde, og henviste oss rett på UL samme da... Da hun som tok UL på oss satte den greia på magen min og skrudde på apparatet utbrøt hun med en gang: "oisann, det var rett på et bankende hjerte det" Og jeg begynte selvfølgelig å tute med en gang slik at magen rista og hun ikke fikk målt babyen... hi-hi... Hun trodde at hun måtte lete litt ettersom vi ikke hørte hjertelyd, men gullet lå bare langt nede og bak, så det var grunnen... Er det fineste jeg noen gang har sett, og neste uke skal vi på ordinær UL... Gleder meg! :-)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 14. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2006 Anonym: Fikk beskjed om at 2. trimester går fra uke 13, og det vil si 12uker+1dag osv. Det står dessuten på siden min i dag på BIM at jeg går i uke 14! Tror ikke jeg har gått feil, men du er kanskje dørvakt her?
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 14. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2006 Ja, men jeg tror ikke det er så enkelt å finne hjertelyden alltid i førsten. Så flott at alt viste seg å være bra på UL, kan tenke meg at du var ganske bekymret før du fikk se det lille knøttet!? Lykke til videre i svangerskapet da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå