Gå til innhold

6-7 mnd.... (soving)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan sover deres på dagtid, og på natta?

Lillemann sover 1/2 time tre ganger om dagen, men til gjengjeld sover han godt om natta. Sovner for kvelden ca 18.30 og sover til 07.30, og noen ganger en times tid etter han har fått flaske..(fra 8-9.., og hvis han ikke sovner ligger vi i senga og koser..)

Bare nysgjerrig på hvordan dere andre har det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go'jenta mi har to lurer på dagtid på ca 1 1/2 time hver.

Hun sovner for natta mellom 19:00 og 19:30. I løpet av natta er det fremdeles en del oppvåkninger, men stort sett sovner hun raskt igjen når hun får smokken. 06:00 er det pupp, så sovner hun igjen til ca 08:30, da er det definitivt morgen :-)

Skrevet

Gutten min er 7 mnd og vi har vel egentlig kun hatt rutiner i et par mnd ca. Men han sover som regel 1-1,5 t på formiddagen fra kl 11 ca. Så sover han en times tid ved 4-tida(16). Legger han ved 20-tida, våkner alt mellom 00-02 for en puppe-skvett. Sover videre til 06.30 ca, får pupp og kan sove til7.30-08. Men ingen dager er like. Prøver å holde på rutinene, men ikke alltid like lett. Skal snart venne han av med puppen på natta, men jeg trenger litt overskudd, har jo ei på 3 år også.

Men minsten er mye mer avhengig av rutiner enn hva førstemann var. Hun kunne jeg dra med overalt uten at hun brydde seg, sov hun så sov hun godt, selv om hun ble løftet fra bil til vogn og tilbake igjen. Sånn kan vi ikke gjøre med babyen vi har nå nei, så deter jo litt kjedelig syns jeg.

Skrevet

her soves det to-tre dupper på dagti på 30 min, og så legges hun kl 19, og får pupp igjen kl 12, 03 og 05..og da er det morgen..kan kanskje sove helt til 06...:! er mildt sagt trett ja!

Skrevet

Han sover 3 dupper på dagtid.

1. dupp i 09 tiden, da sover han 1,5 time ca.

2. dupp i 12.30 tiden på ca. 30 min. (er som regel når vi er ute og triller)

3. dupp i 15 tiden på ca. 1,5-2 timer.

Sover fra 19 til 06.30-07.30.

Det er de siste 2 ukene han har begynt å ha litt lengere og færre dupper. Og det syns jeg er godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...