Gå til innhold

trenger å høre hvor mye dere barn har gått opp og hvor mye de veier.jente ca 17 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hadde bare gått opp 30 gr på 3 mnd,men det skal sies at hun har vært syk,men matlysten har liksom ikke kommet tilbake,hun veier nå 9900 gr

deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa mi var også syk en periode og da så vekten slik ut:

9. måned: 8460 gram og 70 cm

10.måned: 8410 gram og 70,5 cm

De på HS sa at det ikke var noe å bekymre seg over siden hun hadde vært syk med dårlig matlyst

Skrevet

mi frøken er 18 mnd og 8000gram.. 75 cm..

spiser bra i perioder men de på sykehuset sier alt er bra med henne og at hun ikke feiler noe. bare at hun er aktiv...

Skrevet

Hei! Har visst en liten tungvekter, jeg, jenta mi er snart 18 mnd og har passert 12 kilo. Det har vært bare en periode hun har spist dårlig, rundt påske, da hun var litt syk, da sto vel vekta stille eller hun gikk ned noen gram.

Skrevet

Jenta her i hus er 18 mnd og veier 12 kg og er 84 cm

Skrevet

Hei!

Vi har selv en rugg av en jente (19mnd, nå ihvertfall 88 cm og 12,5kg) men bestevenninna er sunn, akkurat like gammel og akkurat 10 kg... For oss virker hun veldig tynn, men hun/de er slik bygget (og det er ikke vi, hehe...)

Skrevet

har en jente på 19 mnd som veier 9960g og er 81 cm lang. Mellom 17-18 mnd gikk hun opp bare 10 g.MEn så lenge hun virker frisk og er aktiv tenker jeg ikke så mye på vekten. JEg selv var også veldig nett npr jeg var så liten (har jo tatt igjen det nå hehe).

Skrevet

Fler kan gjerne svare!

Takk til de som har svart:)

Skrevet

Min er 18mnd og veier 11,5 og 80cm lang :)

Skrevet

Hei : )

Snuppa mi var på 15 mnd kontrollen 9640gr og 77 cm lang, hun er nok ikke av de største men følger kurven sin.

Hun er veldig aktiv så hun har nok ganske høy forbrenning. Hun er nå 17,5 mnd og jeg vil tippe hun er rundt 80 cm og litt over 10 kg.

Jenta mi har perioder hvor hun spiser kjempe mye, og perioder hvor hun nesten ikke spiser noen ting.

Skrevet

hun var 2545g ved fødsel og nå 16 mndr gammel (litt over ) er hun rett under 9 kilo... har lagt godt på seg i det siste..

Skrevet

14 mnd: 10610 gram

15,5 mnd: 11270 gram

Kun vokst en cm i lengden.

Skrevet

Heisann:)

Lisa var på 15.mnd kontroll i dag,og veide 9480 og var 77.5 lang. Ikke så stor jente,men så er ikke mamman så stor heller.....

Skrevet

Snuppa er 19 mnd nå, men på 18 mnd kontroll var hun 86 cm og 11,2 kg (med klær) Lang og tynn.

Høy pappa hun slekter på : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...