Gå til innhold

ang 3 mnd vaksinene....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei sann hopp ;)

snuppelurill har fått vaksiner idag.. og formen er rimelig laber. har feber ( 38.4) og er kjemmpe sutrette... Men dette er vel normalt etter vaksina sjon , er det ikke ? Kjenner jeg har litt angst nå.. ho pleier ikke vere sånn. Gråter bare når ho er sulten ALDRI ellers..

*hva har jeg gjort mot prinsessa mi ??*

Noen som har noen tips på hvordan jeg kan gjøre det litt bedre for snuppa ? HAr gitt ho en stikk pille , uten at det ser ut som det hjelper stort ... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sønn ble veldig trøtt etter vaksinen,er naturlig at de reagerer litt.

Skrevet

Jenta vår ble også litt sutrete etter vaksinen, det er helt normalt. Hun fikk en stikkpille da vi kom hjem på ettermiddagen og den hjalp ikke noe særlig. Så hun fikk en til etter noen timer og da funket det.

Skrevet

Masse kos og dulling..... kan sikkert også gi litt vann dersom feber, feber tørker ut kroppen og det kan være godt med et par skjeer med lunket kokt vann. Dersom hun har fått sprøytene i låret kan området være ømt og sårt pass på dette når du løfter på henne, det er med på og gjøre en litt trist dag værre. For det er ganske grusomt å bli stukket :-)

La hun ha en slik dag, det er helt normalt, ikke stapp i henne paracet dersom feberen IKKE er veldig høy men 38,4 er det greit og gi en stikkpille på.

Det blir bra igjen.....

Hilsen Sykepleier

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...