Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått litt ubehagelig lukt fra underlivet i det siste. Ikke noe særlig utflod, kløe eller UVI, bare lukt av og til. Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan vel ikke vite om det ikke er UVI.

Ta med en urinprøve til legen/jordmor og forklar problemet der.

Der får du det rette svaret.

Skrevet

Ja jeg har hatt det sånn en stund nå. Lukter ikke noe godt desverre. Uff. Men jeg vet at jeg ikke har UVI for det har jeg sjekket. Er nok bare noe en må gjennom...

Skrevet

Hei!

Ville bare si at jeg en gang fikk streptokokkinfeksjon i underlivet, og det eneste symptomet på dette var svært ubehagelig lukt. Det verste var at da jeg gikk til helsesøster med problemet avfeide hun det med at det bare var noe jeg innbilte meg, og at ingen andre la merke til det. Jeg gikk et par uker til, men etterhvert ble lukten så plagsom, (jeg satt alltid i kryss med bena, og skiftet truseinnlegg flere ganger om dagen en periode.), at jeg dro til en lege. Han kunne etter å ha tatt en prøve fortelle at jeg hadde en streptokokkinfeksjon. Etter antibiotikakuren forsvant lukten, og jeg har heldigvis ikke fått varige men.

Jeg synes det var rart at jeg hadde fått en infeksjon i underlivet, men legen sa at en streptokokkinfeksjon kan feste seg nesten overalt. Så hvis lukten blir veldig sterk er det kanskje ikke dumt å ta en test...

Infeksjonen var ikke spesielt farlig, men det er sikkert ikke like heldig hvis man er gravid, så tenkte bare å opplyse om mulighetene, bedre føre var enn etter snar..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...