Gå til innhold

Flere gravide HiO-studenter her?

fruen♥medtojenter-des06+jan10

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hei fruen med desemberjente.

Har ikke sett svaret ditt før nå jeg. Men, det går veldig fint på skolen! Føler egentlig ikke at de har trengt å ta noen hensyn til nå, er jo mest klasseroms undervisning, så er jo ikke mye man får gjort annerledes :) Men, jeg har fått veldig god hjelp fra veileder ang permisjon, helt super hun!

Jeg har termin om 18 dager, på fredag har jeg tre eksamensoppgaver som skal leveres, så er det på gang med tverrfaglig eksamensprosjekt på mandag som varer i to uker, frem til 8.desember (jeg har termin 10. desember) og ped. muntlig eksamen 12. desember!!! Og jeg er allerede utslitt, men kan ikke ta permisjon nå ellers får jeg ikke godkjent. Så planen min er å gå frem til jeg føder. men skal søke om å få ped.muntlig eksamen utsatt til etter jul.

Også er det slik at jeg skal fortsette etter fødselen, da min samboer skal ta pappa permisjon, det er en løsning vi begge syns er best for jeg har bare 2-3 timer om dagen på skolen stort sett, så begge får vært sammen med den lille. Men jeg har permisjon fra praksis-periode hele dette året, så jeg blir hjemme med småen helt frem til ca midten av februar før jeg må tilbake på skolen :)

Sånn er situasjonen min :)

Ja, da har jeg akkurat levert en stryk-oppgave med vilje, sånn at jeg kan levere på nytt i februar en gang... Blei bare helt umulig å gjøre seg ferdig med hele greia nå, en uke etter at vi kom hjem fra studietur til praha. Og i morgen begynner arbeidet med praktisk eksamen. Og så er det jul... Termin i februar - åssen skal egentlig dette gå opp?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...