Gå til innhold

Et ukult problem.... Hehe.....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hihi sånn er det, det må jo ut en plass:-) jeg å min bedre halvdel fant ut vi skal prøve guinnes rekord, abc elr noe ;-) hehe neida, er helt naturlig dette og tyder på at fordøyelses prosessen går litt saktere, slik at vi kan ta mest mulig næring utav maten. men så blir det også flere hmm avgasser uææ for et ord, jaja så er bare å fise med god samvittighet (,")",)

Annonse

Ved mitt forrige svangerskap var jeg VELDIG plaget. EN kveld hadde typen allerede gått opp på loftet (jepp på loftet) og lagt seg. Jeg gikk like etter, men skulle på do først (ned i første..) Det kom da luft ut. Ikke bare litt, men "luftkuler". Det hørtes ut som om noen kasta klinkekuler i do. Det er ikke overdrivelse engagn.

Gøy å komme inn på soverommet da, og få spørsmålet: "hva skjøt du med da?"- etterfulgt av hikstlatter.....

Må legge til at jeg lo nesten så jeg gråt selv, både da og nå i ettertid når jeg tenker på det..

Må jo være det eneste jeg ikke plages med! Ikke mye luft her,men kvalm kvalm kvalm:-( Ligger bare på sofaen med en blanding av influensasymptomer og spysjuke-trøbbel.... Og er bare 7+0 idag,så har enda lenge igjen å plages på:-(

Lykke til med bak-enden,damer! .-)

Annonse

Er ikke så plaga nå, men etter den første fødselen da var det ekstremt ja! Kunne ikke røre på meg uten å prompe skikkelig, å bøye seg ned blant folk kunne jeg bare glemme:). Har aldri prompa foran mannen min før (ja, vet det er rart!!!) men etter fødselen ble en del sånne ting lagt på hylla en stund, han hadde tross alt stått utenfor døra da jeg fikk klyster..

hehe, sambo har gitt meg karakterer på mine da, men skalaen er vist blåst for tia!!!! Truet med å sove på soffan i natt, men det var i 5 min så var han på plass i senga:-) Ikke greit nei, det er helt drøyt med luft!!! Flira godt når jeg leste hva alle her har skrevet, er bare 6+1 så jeg gleder meg til at det blir mer luft hahaha;-)

Hehe... Det virker veldig kjent ja!!! Sa det til sjefen min, å ho sa at det er helt normalt... Så da slo jeg meg til ro med det, og en kæll som titt og ofte rister på hodet og lurer på hva som har skjedd med meg... Hehe... Helt normalt sier jeg da, som jeg sier om det meste av andre symptomer som dukker opp i forbindelsen med graviditeten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...