jools Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 lurer på om det er noe hår igjen til slutt liksom..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 har ikke mista hår når jeg har gått gravid, men når jeg har ammet har jeg mista masse hår. Sikkert individuelt dette også.
Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 hehe samme her..mister ufatteli mye hår,men tror nok det er normalt..en venninne av meg mista også mye hår under svangerskapet..hehe
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Jeg er nå over halvveis i mitt 2 svangerskap. Mistet SVÆRT lite hår under 1 svangerskap,, og jommen - sånn er det denne gangen også.. Mister liksom 2-3 hårstrå i dusjen,, Men når jeg ikke er gravid mister jeg en liten "dott" i dusjen hver gang.. Rart det der....
-Aimee- Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Mister ikke så mye når jeg er gravid, men KJEMPEMYE etterpå!
currrly Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Er iallefall helt normalt å miste hår enten når man går gravid eller som regel ca 3 mnd etter fødsel! Jobber som frisør og får stadig spm. om dette.. Noen kan jo tom. få krøller, mens andre kan miste de.. Merkelige greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå