Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du skrev at man skulle søke på avtrykk i forum...

God idè! :o)

Men siden du skrev det, kanskje du har litt erfaring med den søkingen...

Synes den søkemotoren er helt håpløs, jeg. Dersom jeg skal søke på noe med to ord, eksempel... tja... Gutt og 6 måneder...

Hvis jeg skriver begge deler, så får jeg jo utrolig masse treff. Får heller ikke til å begrense søket med "+" eller "og" som i andre søkemotorer... Aner du hvordan man får det til?!

Siden søkemotoren er så dårlig, hender det at jeg er litt "lat" og heller spør enn å søke meg frem... Men de samme temaene kommer jo ofte opp mange ganger, vært kjekt å kunne bla seg tilbake i "gammel" kunnskap... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann:-)

Tror du bare kan søke på et ord der, så den er begrenset ja. For hvis jeg har prøvd med to ord, mellomrom eller +, er det bare det første ordet det kommer resultat på.

Så litt dårlig å søke med, man får ikke begrenset søket så mye som man vil noen ganger, men funker til noe:-)

Skrevet

Takker for svaret... :o)

Godt å høre at flere sliter med søkingen, da, at det ikke bare er jeg som er "dum" med data... Er jo gullsmokk-medlem, kanskje jeg skulle lagt ett innlegg og bedt dem om å bedre søke-motoren sin. Men spørs vel om de gjør det!

Skrevet

kjenner til det der, ja! Når eg søker på nicket mitt får eg opp 679 sider, og 677 av dei handlar om klede! Er mange her som liker å handle på Vero Moda, ja;)

Skrevet

Amen, utrolig dårlig søkefunksjon her :/

Skrevet

Hi, hi...

Jeg er vel en av de! (Men tror ikke jeg har skrevet det her inne!) :o)

Skal prøve å legge inn ett innlegg på gullsmokken en dag, jeg... Spørs om det blir gjort noe med, men man kan jo prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...