Gå til innhold

Samma styret hver pp!!!!!!!!! (oppgitt over megselv!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

At ikke jeg kan lære?

* Sitter her med vond, ekkel metallsmak i munnen, det verker i tennene, både oppe og nede, (har feber også, men når jeg har såpass høy temp 36,77 pleier jeg å være dårligere...)

* Begynner nok å bli forkjøla IGJEN! stønn! det er n`te gang denne høsten, men våkna med bittelitt sår hals og har hatt litt tett nese i dag. Nå murrer jammen hodet også!

* Har hatt vondt i korsryggen i mange timer nå! Magen har også tulla litt i det siste.

* Det stikker og er ømt/vondt i puppa de siste to dagene.

* Har hatt halsbrann i etpar dager.

* Jeg er SULTEN! Men har ikke lyst på mat.

AKKURAT SLIK HADDE JEG DET FORRIGE PP OGSÅ... MEN HODET MITT SIER: KANSKJE DET ER NOE ANNET DENNE GANGEN???

For ei uke siden var jeg på do etter sex og da kom det friskt blod på papiret og det gjorde det dagen etter også.

og ikm er en-eller-annen-gang mellom 18 og 29.11.

Dette blir to laaaaaaaaange uker, hvis ikke tanta kommer før, da! VÅGE SEG!

(skal ikke teste før 1.12 har jeg bestemt!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Mamma mia!

Skjønner frustrasjonen din. Vi har holdt på like lenge, og har hatt skuffelse på skuffelse. Jeg er ferdig med mens, men har ømme pupper, kvalm, vond rygg, stikkinger i høyre side, blod etter sex og halsbrann. Alle symptomene jeg hadde før min SA o april. Men gravid er jeg ikke. Tror kroppen er helt i ulage.

Vi skal ha en skikkelig runde neste helg, men skjer det ikke noe da, legger vi alt på hylla en stund. Skal bare kose oss og være kjærester uten noe stress og press. ( :0) Håper det kanskje gir resultat.

Håper ting ordner seg for deg, og at alle symptomene ender ut i en liten spire som blir til en nydelig baby som igjen blir til en trassig 3-åring som forvandler seg til en flott ungdom som blir en snill forelder som tilslutt blir en fantastisk besteforelder!!!! (:0) Tar litt av da sjø.....

Skrevet

hehehehehehehe :))))) Joda her er fremtidsvisjonene klare, ja!!!!

Ler høyt her!

Lykke til neste helg!! Men viktig å være kjærester også!!!

Skrevet

Krysser alt jeg har for deg jeg:D :D :D....

Skrevet

Takk takk takk!!! :))

Men jeg har bedre følelse for deg enn for meg! hm

Skrevet

og jeg omvendt:)....siden jeg ikke er prøver i den forstand lenger så fortjener du det mer enn meg!

Skrevet

da må jeg bryte og si at jeg har god følelse for dere begge. he he

uavgjort! :)

Skrevet

hihi:) takk! ...og du og seff..

Vet dere..

jeg syns alle skal bli gravide.....da hadde d vært bare godsteming da!

Skrevet

hehe :))

Så først svaret ditt nå jeg Sussa! Og Livoer.. :))

JAAAAA vi vil alle bli gravide, så kan vi ta helt over på 1.trim!!!!

Men tror nok ikke det for min del.

Kom meg nettopp inn på FF-chart igjen, la inn data fra en måned tilbake. Fant EL (syklusdag 26) forrige måned og vi hadde sex rett før .... :( buhu..

Denne måneden er jeg på syklusdag 29 uten registrert EL.... Ser dååååli`ut!

Men tanta er jo heller ikke kommet og hu har funnet på mye faenskap før, så jeg får vente å se!!

Dessuten er jeg hjemme fra jobb med UVI.. igjen :(

TIL dere:

Ha en fantastisk dag!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...