Gå til innhold

ooooi... fikk positiv test i dag jeg, så tidlig!!!!!

Anbefalte innlegg

Gurimalla!!!!! Jeg er visst gravid jeg!!!!! Vi venter nr.2 :o)

Klarer ikke å tro det helt jeg assa!!!! Er såååå glad!!

Ut i fra el-tester som var positive to perioder på samme uke så tok jeg utgangspunkt i den siste og regnet med at IKM skulle være til helga (som kommer), 18/19 nov.

Men har jo vært utålmodig og hatt en lite følelse av at noen var på gang (selv uten særlige symt).. så jeg tok jo en test lørdag som var, bare for moro, og fikk en veeeldig svak strek som kunne være på grensen til skyggestrek. (test fra hurtigtest).. Siden det var så tidlig å teste turte jeg ikke helt å tro at det var en pos.test men i dag klarte jeg ikke la være å teste!!! Tok en nå på kvelden og jammen viste den ganske klar positiv!!!! Det er dag 28.i syklusen min :o)

Kommr nok til å ta en CB test om noen dager for sikkerhetskyld, men jeg må vel tro på denne testen fra hurtigtest.no når den viser positiv??

Mine symptomer de siste tre-fire dager har kun vært hvit kremaktig utflod (hadde og i forrige svankgerskap) og øm nederst i magen og litt menssmerter som har kommet og gått!!

Går bare å venter på ømme pupper jeg nå!! he, he.. Fikk det ganske tidlig sist nemlig!!

*******babystøv******** strøs til ALLE dere gulljentene her inne!!! Håper dere kan kommer etter kjapt ;)

Lykkeklem fra meg :o)

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gratulerer så mye med spire i magen. :-)

Så fint at det klaffet så raskt!

Jeg har ikm til helga, og jeg har mange symptomer på at jeg er gravid.

Får jeg spørre hvor tidlig du kjente symptomene? Som f.eks utfloden? Har du hatt en dag med mye smerter? Jeg hadde det på fredag - det var helt forferdelig vondt. Festesmerter mon tro?

Hei røverprøver :) Har hatt denne utfloden ca 5 dager.... Ca 1 uke etter befruktning. Jeg har ikke hatt en dag med skikkelig vondt men jeg har hatt noen dager hvor jeg har kjent det litt bedre enn andre. Har vel kjent ømhet/vondt i ca 1 uke tror jeg!!!

Håper inderlig det er festesmerter du hadde ;) Forsyn deg med masse babystøv så skal du se :o) Lykke til da!

Hei alle dere søte, gode jenter ;) TUUUUUUSEN takk for alle gratulasjoner i fra dere!!! Blir helt rørt jeg....

Klarer ikke helt å tro det ennå jeg men tør ikke å ta en test til ennå... Det var jo ikke tvil om at testen i går var positiv assa men tenk om det var noe galt med testen elle noe sånt... Uff, bort alle dumme tanker!!!!!

bare synes jeg fikk pos test så tidlig...

Nei, nå får jeg skjerpe meg, dette skal jeg nyte!!!

Slenger enda mer babystøv rundt meg jeg *****************************

Ha en strålende dag alle sammen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...