Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

klarer som regel ta meg sammen når jeg bare kommer meg opp om morran, men når jeg først setter meg ned og kjenner på at jeg er sliten... øff,,,

men vi er jo heldige:) og jeg klart å gjøre meg ferdig med eksamen i god tid i dag og alt.. *fink*

vi er jo ikke syke! bare gravide.

"bare"

Har det akkurat like dan.Sitter å bare henger.Stakkars lille sønnen min som har en trøtt mamma som ikke greier å holde øynene åpne.Men på jobb sliter jeg ikke heldigvis,men hadde vært greit å vært våken på fritiden også.

Annonse

hehe jeg er helt enig. Satt å jobba med gruppa mi på skolen i dag, og måtte legge meg nedpå..umulig å holde øynene oppe! litt plagsomt også,går ut over en del ting,hvertfall for meg.. Men er til syvende og sist veeeldig verdt det. Har bestemt å legge oss før 11 i dag..noe som ikke har skjedd på mange år.

blir herlig.

stor klem

Åh godt det er flere da. Jeg tenker ikke på annet enn når neste sjans for å sove er. Teller ned timene på jobben til jeg kan sette meg på toget og sove litt. Det er kjempeslitsomt å være så trøtt hele tiden. Skal det være sånn i 8 mnd til?

Neida, du kommer neppe til å fortsette å være så trøtt. Det er vanlig for første trimester og så gir deg som regel rundt uke 12. Kommer ofte tilbake på slutten, men da fordi man ofte er veldig sliten og får veldig oppstkket søvn (tisser 8-9 ganger om natten hihi:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...